Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی نیوکاسل برای غارت ستاره جرارد با پاداش میلیونی + عکس

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر فلیپه کوتینیو
فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2022
عضو شوید
باشگاه نیوکاسل انگلستان آماده است تا برای فیلیپ کوتینیو پاداش یک میلیونی بدهد تا او برای پیوستن به این تیم راضی شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ خبرها از انگلیس می‌رسانند که نیوکاسل یونایتد آماده شده تا مبلغ یک میلیون را به عنوان پاداش به فیلیپ کوتینیو ستاره قرضی بارسلونا ارائه دهد تا این بازیکن در تابستان امسال به این تیم بپیوندد.
اسپورت مدعی شده، سرخابی‌ها پیش از این به بررسی وضعیت این بازیکن برزیلی پرداخته‌اند و از دوستان و یاران نزدیک‌اش به او واسطه کرده‌اند که در صورت انتخاب نیوکاسل، پاداش قابل توجهی را دریافت می‌کند.
کوتینیو از زمانی که به صورت قرضی در جنوری از بارسا به نیوکاسل رفتف در 10 بازی تاکنون 4 گل به ثمر رساند و سه پاس گل داده است.
تغییر دائمی مکان بازی به ویلا پارک ظاهراً "اولویت" بارسلونا است و قراردادی در حدود 33.5 میلیون پوند در نظر گرفته شده اما علاقه گزارش شده نیوکاسل می‌تواند هر انتقال به میدلندز را پیچیده کند.
اگر پیشنهادهای بهتری از جاهای دیگر ارائه شود، بارسلونا که با کمبود نقدینگی مواجه است، "مایلی به پذیرش تخفیف‌های ویلا ندارد".
در همین حال آرسنال نیز به بازیساز سابق لیورپول علاقه دارد.
نیوکاسل در ماه جنوری خود را تا کنون برای صعود از جایگاه سقوط دیده اما خریدهای کلیدی دن برن، کی‌ران تریپیه، کریس وود، مت تارگت و برونو گیمارش تیم ادی هاو را به رده چهاردهم جدول رساند.
دستمزد هنگفت 480.000 پوندی این بازیکن 29 ساله در نیوکمپ در انگلیس قابل مقایسه نیست و ویا در حال حاضر کمتر از 25 درصد از این دستمزد هفتگی را برای شش ماه، حدود 120.000 پوند در هفته پرداخت می‌کند.
استیون جرارد سرمربی استون ویلا به صورت واضح بیان کرده که دوست دارد در پایان فصل کوتینیو را حفظ کند. اما جرارد همچنین از علاقه باشگاه‌های رقیب به کوتینیو استقبال کرده زیرا ثابت می‌کند که ویا با به خدمت گرفتن این بازیکن برزیلی در جنوری کودتا کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала