دو کشوری که تحریم ها در برابر روسیه را بی اثر می کنند

© Sputnik / Ramil SitdikovМинистр иностранных дел Китая Ван И, министр иностранных дел России Сергей Лавров и министр иностранных дел Индии Сушма Сварадж перед началом пленарного заседания глав МИД России, Индии и Китая в Доме приемов МИД РФ в Москве
Министр иностранных дел Китая Ван И, министр иностранных дел России Сергей Лавров и министр иностранных дел Индии Сушма Сварадж перед началом пленарного заседания глав МИД России, Индии и Китая в Доме приемов МИД РФ в Москве  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2022
عضو شوید
پشتیبانی هند و چین باعث بی اثر شدن تحریم های غرب در برابر روسیه می شود.
به گزارش اسپوتنیک، The Spectator نوشته است، که پشتیبانی هند و چین تحریم های غرب در برابر روسیه را بی اثر می کند. نویسنده مقاله بر این باور است، که تحریم‌های غیرقابل اجرا ضدروسی نشان می‌دهد، که غرب تا چه اندازه قدرت اقتصادی خود را دست بالا گرفته است. اگرچه اروپا خرید نفت روسیه را کاهش داده است، اما همچنان مجبور به خرید گاز روسیه است. افزون بر این، این نشریه دو بازیگر اصلی در بازار را که هایدروکاربن های فسیلی روسیه را تحریم نمی کنند - هند و چین را به یاد آورد.
هند - روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2022
کارشناسان: فروش نفت روسیه به هند در سال 2022 رکورد شکست
پس از آغاز عملیات ویژه در اوکراین، هند قراردادهایی را برای خرید شش میلیون بشکه نفت از روسیه امضا کرد - این نصف مقداری است که در کل سال 2021 خریده است. چرا؟ زیرا نفت روسیه با تخفیف نزدیک به 30 دالر در هر بشکه فروخته می شود. هند و چین با هم می توانند به راحتی هر مقدار نفتی را که غرب از خریدن آن از روسیه امتناع می ورزد، جا به جا کنند.
روسیه در 24 فیبروری عملیات نظامی را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. نیروهای مسلح می گویند، که آنها تنها زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی را هدف قرار می دهند.
پس از آن، بسیاری از کشورهای غربی تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال کردند، در درجه اول علیه بخش بانکی و عرضه محصولات با فناوری پیشرفته. افزون بر این، برندها و خدمات بسیاری از پایان کار در کشور خبر داده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала