Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سانتوس به دنبال فتح جهان؛ "آرزوی سومین قهرمانی را دارم"

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر فرناندو سانتوس
فرناندو سانتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2022
عضو شوید
فرناندو سانتوس سرمربی پرتگال می‌گوید که می‌خواهد با کشورش سومین قهرمانی را تجربه نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ شب قبل تیم ملی فوتبال پرتگال در بازی نهایی پلی آف حریف‌اش مقدونیه شمالی را 2-0 شکست داد و راهی جام جهانی قطر گردید.
بعد از این دیدار فرناندو سانتوس سرمربی پرتگال اظهار داشت که دوست دارد جام جهانی را با کشورش فتح نماید.

وی به تمجید از تیم‌اش و حریفان پرداخت و گفت: "من قبلاً در دو رقابت برنده شده‌ام و رویای زیادی دارم که سومی را ببرم. باید به بازیکنان به دلیل نگرش فوق العاده‌ای که داشتند داشتند تبریک بگویم. در 10 دقیقه اول نتوانستیم درست کاری انجام دهیم، من گفتم که این تیم مقدونیه شمالی است. بلد بودند چگونه بازی کنند."

فرناندو سانتوس همچنین از هواداران به دلیل حمایت آنها در طول شب تمجید کرد: "روح کمک متقابل و حمایت بزرگ مردم وجود داشت. این یک پیروزی شایسته و عادلانه بود. من هیچ موقعیت گلزنی عالی برای تیم آنها به خاطر ندارم. ما موقعیت‌هایی برای گلزنی ایجاد کردیم. ما همه شایستگی‌ها را در این بازی داریم. خوشبختانه 11 میلیون پرتگالی فرصت تماشای حضور پرتگال در جام جهانی را خواهند داشت."

سانتوس در پاسخ به این سوال که تیمش برای قهرمانی در جام جهانی چه کاری می‌تواند انجام دهد، پاسخ داد: "بیایید با زمان برویم. یک مسابقه قبلی وجود دارد و با گذشت زمان ما برای مسابقات جهانی آماده خواهیم شد. من واقعا خوشحالم، مردم ما می‌توانند تیم ملی خود را در جام جهانی ببینند. تیم تعهد زیادی از خود نشان داد. بچه‌ها در طول بازی مقابل حریفی دشوار به عنوان یک تیم بازی کردند، همانطور که مقدونیه شمالی در ده بازی اول نشان داد. بعد از مرحله‌ای که در آن خودمان را خیلی پایین آوردیم، شروع به یافتن دروازه‌های مناسب کردیم و از شروع مجدد به خوبی استفاده کردیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала