Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولین خرید زیدان برای پی‌اس‌جی مشخص شد؛ غارت از رئال مادرید!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر فده والورده بازیکن رئال مادرید
فده والورده بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2022
عضو شوید
گزارش‌ها می‌رساند که زین الدین زیدان در صورت انتصاب به حیث سرمربی پی‌اس‌جی، ستاره جوان رئال را خریداری می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ علی‌رغم این‌که پاریسی‌ها در یک دهه گذشته برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان سرمایه‌گذاری کرده‌اند اما این تیم در هیچ سالی موفق نشده و در آخرین مورد نیز توسط رئال مادرید حذف گردید.
اما زیدان که تنها مربی در تاریخ بازی‌های لیگ قهرمانان است که سه قهرمانی متوالی را کسب کرده است یکی از گزینه‌های جدی و اصلی باشگاه پاریسن‌جررمن محسوب می‌شود. زیرا او این کار را با رئال بین سال‌های 2016 تا 2018 انجام داد و پی‌اس‌جی معتقد است که اسطوره فرانسوی می‌تواند این تیم را در راستای کسب مهم‌ترین جام باشگاهی کمک کند.
حالا اما "ال ناسیونال" مدعی شده که در صورتی‌که زین الدین زیدان سرمربی تیم پاریسن‌جرمن شود، او در اولین اقدام به دنبال فدریکو والورده از رئال مادرید خواهد رفت.
این ملی پوش 23 ساله ارگوئه‌ای به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های جوان فوتبال اروپا شناخته می‌شود. با این حال، او هنوز در سانتیاگو برنابئو به یک استار بی چون و چرا تبدیل نشده است.
با توجه به حضور مثلث فوق العاده کاسمیرو، تونی کروس و لوکا مودریچ در رئال مادرید، والورده به شدت در نقش تیمی محدود شده است.
اگر زیدان در تابستان به پاریس برود، والورده می تواند علاقمند شود که تا با سرمربی سابق‌اش در پاریس که به دنبال فوتبال معمولی تیم اصلی است، دوباره متحد شود.
والورده که در سن 23 سالگی 38 بار برای کشورش بازی کرده، یکی از بهترین هافبک‌های جوان اروپاست. با این حال، طبق گفته ال ناسیونال، پاریسن‌جرمن ممکن است مجبور شود 100 میلیون یورو برای خدمات او بپردازد.
ستاره رئال مادرید علی‌رغم استعداد آشکارش، به دلیل عدم حضور در تیم اصلی هنوز به پتانسیل کامل خود دست پیدا نکرده است.
هافبک سابق پنیارول در این فصل 18 بازی را در تمامی رقابت‌ها آغاز کرده که تنها سه مورد از آن‌ها در ترکیب ابتدایی بوده است.
با توجه به این‌که مودریچ، کروس و کاسمیرو هنوز در صدر بازی‌های خود هستند، منطقی است که این بازیکن 23 ساله به آینده بلندمدت خود فکر کند. اگر زیدان پست PSG را بر عهده بگیرد، انتقال به پایتخت فرانسه برای ستاره متولد مونته ویدئو بی‌معنا نخواهد بود.
این مربی 49 ساله هافبک جوان را بهتر از هر مربی دیگری می‌شناسد و می‌تواند بهترین آرایشگر برای اروگوئه باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала