میلیاردر روسی پول رفتن به رستوران را ندارد

© Sputnik / Ramil Sitdikovمیلیاردر میخائیل فریدمن، بنیانگذار «الفا بانک»
میلیاردر میخائیل فریدمن، بنیانگذار «الفا بانک»  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2022
عضو شوید
میخائیل فریدمن میلیاردر روسی از کمبود پول برای رفتن به رستوران به دلیل تحریم ها شکایت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، فریدمن میلیاردر روسی که قبلا تحت تحریم قرار گرفته بود، به روزنامه اسپانیایی ال پایس گفت که پول کافی برای رفتن به رستوران را ندارد.
مقامات بریتانیا باید به او اجازه دهند مقدار مشخصی پول مصرف اش را بگیرد تا بتواند مثلاً تکسی بگیرد و غذا بخرد. من نمی دانم که آیا این برای داشتن یک زندگی عادی و بدون افراط کافی است یا خیر. من حتی نمی توانم شما را به رستورانت دعوت کنم.
تحریم های لندن علیه ریاض - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2022
انگلیس با پیامد جدی تحریم های ضد روسیه مواجه شد
فریدمن شکایت کرد گفت: "حالا مجبور هستم در خانه غذا بخورم و عملا محبوس خانگی هستم".
این میلیاردر اضافه کرد که نمی‌دانست می‌تواند از خانه‌ای که در اینجا خریداری و بازسازی کرده حمایت کند یا خیر. او همچنین شک دارد که آیا ضرور است به زندگی خود در لندن ادامه بدهد یا مجبور به ترک این کشور شود، چیزی که تاجر "به دلایل زیادی" نمی خواهد.
فریدمن می‌گوید: "هشت سال است که در لندن زندگی می‌کنم، میلیاردها دالر در بریتانیا و سایر کشورهای اروپایی سرمایه‌گذاری کرده‌ام، پاسخ این بود که همه چیز از من مصادره شد و من را بیرون کردند".
Премьер-министр Великобритании Борис Джонсон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
انگلیس 5 بانک و 3 شخصیت روسیه را تحریم کرد
او همچنین معتقد است که تحریم ها علیه کارآفرینان روسی بی فایده است. فریدمن توضیح داد: "پوپولیسم جذاب است، اما از نقطه نظر عملی، تحریم ها معکوس هستند، زیرا تاجران را به بازگشت به روسیه سوق می دهد. او همچنین این عقیده را که الیگارش‌های روسی می‌توانند بر رئیس‌جمهور روسیه تأثیر بگذارند، "حماقت" خواند.
اتحادیه اروپا در 28 فبروری تحریم های را علیه فریدمن و شریک تجارتی او پتر آون اعمال کرد. فریدمن گفت که بریتانیا نیز اقدام مشابهی انجام داد، بنابراین آخرین کارت بانکی وی که در این کشور فعال بود مسدود شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала