Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ملاقات داوید بکهام با تیم دختران رباتیک افغانستان + عکس

© Photo / The Afghan Girl's Robotic Team / ملاقات داوید بکهام با تیم دختران رباتیک افغانستان ملاقات داوید بکهام با تیم دختران رباتیک افغانستان
ملاقات داوید بکهام با تیم دختران رباتیک افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2022
عضو شوید
در حاشیه نمایشگاه دو روزۀ ربات‌های ساخته شده توسط تیم دختران رباتیک افغانستان، داوید بکهام اسطورۀ فوتبال انگلستان با اعضای این تیم ملاقات کرد و با آن‌ها عکس یادگاری گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، تیم دختران رباتیک افغانستان که از چند روز به اینسو جهت اشتراک در انجمن سالانۀ دوحه (دوحه فرم) در قطر حضور دارند، نمایشگاه دو روزه برای نمایش دست ساخت‌های شان برگزار کرده‌اند که افراد سرشناسی از این نمایشگاه دیدار کرده‌اند.
یکی از افراد سرشناس که با اعضای تیم دختران رباتیک افغانستان دیدار کرده‌است، داوید بکهام اسطوره فوتبال انگلستان است. بکهام در این ملاقات با تیم دختران رباتیک افغانستان عکس یادگار گرفته و آن را تشویق کرده‌است.
تیم دختران ربات‌ساز افغانستان در سال 2021 در فهرست 30 دانشمند، مخترع و سرمایه‌گذار در سطح آسیا نیز قرار گرفته بودند. این دختران در سال 2017 با بردن جایزه ویژه در رقابت‌های بین‌المللی در امریکا مورد توجه رسانه‌های جهانی قرار گرفتند و به شهرت زیادی دست پیدا کردند.
بکهام در حالی با تیم دختران رباتیک افغانستان ملاقات می‌کند که اخیراً رویا محبوب، رهبر این تیم، برنده جایزه‌ی سالانه انجمن دوحه (دوحه فرم) و جایزه‌اش را از سوی شیخ تمیم بن حمد آل‌ثانی، امیر قطر دریافت کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала