عباس پس از دیدار با بلینکن: جهان آشکارا از معیارهای دوگانه کار می گیرد و از جنایات اسرائیل غافل است

© Sputnik / Alexei DruzhininГлава Палестинской национальной администрации Махмуд Аббас во время встречи с президентом России Владимиром Путиным в Кремле
Глава Палестинской национальной администрации Махмуд Аббас во время встречи с президентом России Владимиром Путиным в Кремле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2022
عضو شوید
رئیس جمهور فلسطین پس از دیدار با وزیر خارجه امریکا گفت، که جهان آشکارا استانداردهای دوگانه را اعمال می کند و از جنایات اسرائیل غافل است.
به گزارش اسپوتنیک، محمود عباس، رئیس‌جمهور فلسطین در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار با انتونی بلینکن، وزیر امور خارجه امریکا، گفت: واکنش به آنچه در اروپا اتفاق می‌افتد و عدم محکومیت اقدامات اسرائیل در قبال فلسطینی‌ها استفاده آشکار از استانداردهای دوگانه است.
محمود عباس: آماده گفتگوی مستقیم با اسرائیل هستم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2020
محمود عباس: آماده گفتگوی مستقیم با اسرائیل هستم
عباس گفت: "آنچه امروز در اروپا اتفاق می افتد از اعمال آشکار استانداردهای دوگانه حکایت دارد. با وجود جنایت های اسرائیل که خود را به عنوان پاکسازی قومی نشان می دهد، ما کسانی را نمی بینیم که آنها را محکوم کنند".
عباس در سخنانی درباره وضعیت فلسطین خاطرنشان کرد: برای راه‌حل سیاسی، در آغاز باید اشغال سرزمین‌های فلسطینی از سوی اسرائیل در مرزهای 1967 با پایتخت قدس متوقف شود و همه مسائل از جمله آوارگان و آزادی زندانیان حل و فصل شود.
رهبر فلسطین از دولت امریکا برای پشتیبانی از آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) سپاسگزاری کرد و خاطرنشان کرد که سفر بلینکن فرصت خوبی برای ارزیابی وضعیت میدانی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала