Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونمایی از بی نظمی مطلق ایتالیا از شکست برابر مقدونیه شمالی + عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی ایتالیا Футбол. Товарищеский матч. Италия - Саудовская Аравия
تیم ملی ایتالیا Футбол. Товарищеский матч. Италия - Саудовская Аравия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2022
عضو شوید
بعد از آن که ایتالیا با شکست برابر مقدونیه شمالی از گردونه مسابقات کنار رفت، تصاویری از رختکن بی نظم کامل آتزوری به نشر رسید.
به گزارش اسپوتنیک؛ ایتالیا، قهرمان اروپا به جام جهانی 2018 نرسید و اکنون نتوانسته در جام جهانی 2022 نیز حضورش را قطعی سازد، زیرا این تیم توسط مقدونیه شمالی قدرتمند حذف شد.
به طور طبیعی، فوق ستاره‌های باتجربه اروپایی مانند جورجیو کیه‌لینی، چیرو ایموبیله و جورجینیو در لحظه ویصل پایان بازی اصلا غیر قابل درک بودند. واکنش آن‌ها به گل کوبنده تیم مهمان گویای همه چیز بود. یا دست روی سر بود یا سر در دست.
واکنش هر چه که باشد، بازیکنان ایتالیا حیرت زده شده بودند. آنها نتوانستند بهبود پیدا کنند و مقدونیه شمالی به جای آنها به فینال پلی آف مقابل پرتگال راه یافت.
حذف آنها به اینجای کار ختم نمی‌شود زیرا، ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی پخش شده، وضعیت کامل تیم ایتالیا را نشان می‌دهد که رختکن را ترک کرد.
علاوه بر این، این یک بازی خانگی بود! این اتاق رختکن پالرمو بود که آنها از آن استفاده کرده و آنرا به یک اتاق پر از اشغال بدل کردند و آنرا به صحنه‌ای شبیه به محل دفن زباله تبدیل کنند.
در حالی‌که مقدونیه شمالی در اتاق رختکن خود آواز می‌خواندند، می‌رقصیدند و تشویق می‌کردند، ایتالیایی‌ها بطری‌ها و غذا را به اطراف پرتاب می‌کردند. این ویدئو روی سطلی که پر شده است بزرگ‌نمایی می‌کند و بازیکنان نیز بسته‌بندی‌ها و غذا را روی زمین و روی نیمکت‌ها گذاشته‌اند.
این یک تغییر کامل نسبت به هشت ماه پیش بود، زمانی‌که بازیکنان سرخوش ایتالیا لحظه با ارزش قهرمانی یورو 2020 را با جشن‌های وحشیانه در رختکن استادیوم ومبلی لذت بردند. هیچ نشانه‌ای از آن در ورزشگاه رنزو باربرای پالرمو در پنجشنبه شب وجود نداشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала