Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

"امباپه" به مادرید میرود؛ رئال مانند "پلنگ" حمله میکند!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سسک فابرگاس
سسک فابرگاس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2022
عضو شوید
سسک فابرگاس بازیکن سابق بارسلونا در گفتگویی مفصل با مارکا در مورد وضعیت کنونی بلوگرانا صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، بسیاری در فوتبال سسک فابرگاس را به دلیل اینکه محصول آکادکی باشگاه بارسا ( لاماسیا ) است، یک بارسایی تمام اعیار میدانند.
وی در تازه ترین مصاحبه اش که با روزنامه مادریدی مارکا انجام شده است، در خصوص موضوعات مختلفی از جمله وضعیت کنونی بارسا و البته احتمال رئالی شدن امباپه صحبت کرده است.
فابرگاس در خصوص وضعیت کنونی بارسا با هدایت ژاوی گفت:
از دیدن این بارسا با هدایت ژاوی لذت میبرم. ژاوی کل دنیا را به خوبی کنار هم قرار داده و تیم از لحاظ روحی و فنی خیلی خوب کار میکند. ژاوی با کسب تجربه بیشتر باید به بازیکنان تیم این را دیکته کند که آنها میتوانند موفقیت های بیشتری به دست بیاورند.
سبک بازی رئال و بارسا؟
رئال مادرید از کودکی رقیب من بوده است، هر تیم سبک خودش را دارد، ولی رئالی ها دی ان ای خودشان را دارند. زمانی که گواردیولا و تیتو سرمربی ما بودند میگفتند، وقتی ما صاحب توپ هستیم آنها خطرناک اند و به دلیل کیفیت بالایی که دارند میتوانند مثل پلنگ حمله کنند و کار ما را یکسره کنند.
امباپه و رئالی شدن؟
من هیچ ارتباطی با رئال ندارم، اما فکر میکنم امباپه به رئال خواهد رفت. او قابلیت های بسیار بالا و منحصر به فردی دارد. سبک بازی او به رئال میخورد و فکر میکنم او با رفتنش به رئال تمامی رکودهای لالیگا را جا به جا خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала