Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فروش باشگاه چلسی در مرحلۀ نهایی؛ 4 خریدار اصلی مشخص شدند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه چلسی
باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2022
عضو شوید
شرکت‌ها و افراد پیشتاز برای خرید باشگاه فوتبال چلسی پیشنهادات خود را افزایش می دهند، زیرا روند فروش در حال نزدیک شدن به مرحله نهایی است.
به گزارش اسپوتنیک، پس از این که دولت بریتانیا رومن آبراموویچ مالک روس باشگاه چلسی را تحریم کرد و او را پس از 19 سال از مدیریت آبی‌ها کنار گذاشت، این باشگاه در معرض فروش گذاشته شد.
حالا و پس از تقریباً سه هفته و چند روز بررسی و گمانه زنی شدید، رقابت برای خرید چلسی در حال جدی‌تر شدن است و وارد مرحله نهایی می‌شود.
از میان 20 خریدار که قبل از این به خرید باشگاه چلسی تمایل نشان داده‌بودند، حالا 4 خرید پیشتاز پیشنهادات خود را افزایش می‌دهند تا بتوانند باشگاه لندنی را خریداری کنند.
تاد بوهلی، سرمایه‌دار آمریکایی و کنسرسیومی به ریاست سباستین کو و سر مارتین بروتون به فهرست کوتاه راه‌یافته اند و شانس خرید چلسی را دارند.
گفته می شود که خانواده ریکتز که مالک تیم بیسبال MLB شیکاگو کابز هستند نیز در این لیست حضور دارند و چهارمین نامی که به مرحله بعدی فرآیند خرید راه یافته است، مالک بوستون سلتیکس، استفان پاگلیوکا است.
گفته می‌شود که قیمت باشگاه چلسی حدود 3 میلیارد یورواعلام شده و شرکت و یا فردی که پیشنهاد نزدیک و یا بالاتر از این مبلغ ارائه دهد، می‌تواند مالک این باشگاه شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала