رسانه: هند سه میلیون بشکه نفت از روسیه خرید

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر Нефтяная качалка около Ямашинского сельского поселения в Республике Татарстан
Нефтяная качалка около Ямашинского сельского поселения в Республике Татарстан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2022
عضو شوید
شرکت پالایش نفت دولتی هند ایندیان اویل (IOC) روز چهارشنبه 3 میلیون بشکه نفت مارک "اورال (Urals)" روسیه و 2 میلیون بشکه نفت غرب آفریقا را در مناقصه‌ای برای تحویل در ماه می خریداری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه دکن هرالد به نقل از منابع خود گزارش داد، نفت مارک اورال از شرکت فروشنده ویتول طبق شرایط تحویل با "تخفیف" خریداری شده است.
این دومین خرید نفت مارک اورال توسط شرکت نفت هند درزمان اخیر است. اوایل این ماه نیز این شرکت حجم مشابهی از نفت اورال را برای تحویل در ماه می ازویتول خریداری کرده بود.
هاردیپ سینگ پوری، وزیر نفت و گاز هند، هفته گذشته در مجلس اعلای پارلمان این کشور سخنرانی کرده و گفت که اکنون مذاکرات بر سر مسائل مختلف خرید نفت روسیه در جریان است. روزنامه «نیو ایندین اکسپرس" گزارش داد، او به درخواستی برای اظهارنظر در مورد اطلاعات رسانه‌ها مبنی بر پیشنهاد روسیه برای فروش نفت و سایر مواد خام خود با قیمت‌های کاهش یافته به روپیه و روبل پاسخ داد. روزنامه هندی بیزینس استاندارد بعداً به نقل از منابع خود گزارش داد که هند می‌تواند تا 15 میلیون بشکه نفت خام از روسیه وارد کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала