Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

علاقه رئال به دیگر ستاره جوان دورتموند

© REUTERS / Pool / Martin MeissnerBundesliga Spiel von Borussia Dortmund gegen Schalke 04 am 16. Mai 2020
Bundesliga Spiel von Borussia Dortmund gegen Schalke 04 am 16. Mai 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2022
عضو شوید
رئال مادرید در کنار ارلینگ هالند به جذب جود بلینگهام هافبک تهاجمی انگلیسی دورتموند، در تابستان آینده علاقه‌مند است و اگر موفق به جذب وی در پایان فصل نشد، در تابستان 2023 به صورت جدی برای جذب وی اقدام خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شکست رئال مادرید در برابر بارسلونا با نتیجۀ سنگین 0-4 در برنابئو نشان داد که این تیم مشکلات زیادی دارد و در تابستان به صورت اساسی باید تقویت شود.
سران این تیم که در مراحل نهایی جذب کلیان امباپه قرار دارند، حالا قانع شده اند که جذب ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند نیز در تابستان آینده ضروری است و باید وی را به خدمت بگیرند.
با این حال از اسپانیا خبر می‌رسد که مدیران رئال مادرید در کنار ارلینگ هالند، به جذب یک ستاره دیگر دورتموند علاقه‌مند اند و می‌خواهند جود بلینگهام هافبک تهاجمی زنبورها را در تابستان آینده و یا در تابستان سال 2023 به خدمت بگیرند.
بلینگهام سال گذشته به عنوان یکی از درخشان‌ترین استعدادهای فوتبال جهان پس از بازی هایش برای دورتموند و تیم ملی انگلیس شناخته شد و اکثر تیم‌های مطرح اروپا به دنبال جذب وی هستند.
گفته می‌شود که کهکشانی‌ها به جذب فلوریان ریچارد ویرتس هافبک جوان لورکوزن و اورلین شوامنی از موناکو نیز علاقه‌مند است و در صورتی که موفق به جذب بلینگهام نشود، به سراغ بازیکنان ذکر شده خواهد رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала