Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستایش نزدیکان هالند از بارسا پس از نمایش درخشان در ال‌کلاسیکو

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2022
عضو شوید
یان آگه فیورفورت، ستاره سابق فوتبال نروژ و یکی از افراد نزدیک به خانواده هالند، به تمجید از بارسلونا پرداخت و کار ژاوی را در ال‌کلاسیکوی شب گذشته تحسین‌ برانگیز عنوان کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته رئال مادرید در دیدار برابر بارسلونا با چهار گل شکست خورد تا شب تحقیرآمیزی را برابر هواداران خودی تجربه کند.
نمایش درخشان بارسلونا در آن دیدار و برنامه‌های تاکتیکی ژاوی، موجی از تعریف و تمجیدها را به همراه داشته و بسیاری از کارشناسان به تمجید از بلوگرانا پرداخته اند.
در این میان یان آگه فیورفورت، ستاره سابق فوتبال نروژ و یکی از افراد نزدیک به خانواده هالند نیز به ستایش از بارسلونا پرداخته و در یک رشته توییت از اوبامیانگ و ژاوی توصیف کرده‌است.
او در این مورد نوشته است:" چه نتیجه‌ای خوبی برای بارسا، ادای احترام به ژاوی و اوبامیانگ."
تمجید این ستاره سابق فوتبال نروژی با توجه به علاقه بارسا به هالند، سبب شده تا هواداران بلوگرانا به جذب وی بار دیگر امیدوار شوند و شرایط تیم شان را برای جذب ستاره جوان دورتموند مناسب بدانند.
این در حالی‌ست که اخیراً رسانه‌های انگلیسی مدعی بودند که ستاره نروژی رئال مادرید و منچسترسیتی را گزینۀ مناسب برای آینده خود می‎‌داند و بارسا شانسی برای جذب وی نخواهد داشت.
حالا دیده شود که طی هفته‌‌های آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا بارسلونا می‌تواند ستاره نروژی را که مشتریان زیادی دارد، در تابستان آینده به خدمت بگیرد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала