Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال 0 بارسا 4؛ سلاخی رئال در شب طوفانی اوبامیانگ + عکس

© REUTERS / NACHO DOCESoccer Football - FC Barcelona, Atletico Madrid and Real Madrid scarves are displayed inside a store at Las Ramblas as twelve of Europe's top football clubs launch a breakaway Super League - Barcelona, Spain - April 19, 2021
Soccer Football - FC Barcelona, Atletico Madrid and Real Madrid scarves are displayed inside a store at Las Ramblas as twelve of Europe's top football clubs launch a breakaway Super League - Barcelona, Spain - April 19, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2022
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا در زمین رئال مادرید با 4 گل قاطعانه به برتری رسید و یکی از جدی‌ترین رقبای خود را به توپ بست.
به گزارش اسپوتنیک؛ در هفته 29م از رقابت‌های لالیگای اسپانیا امشب دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که سرانجام این دیدار را بارسلونا در نیمه اول برنده شد.
در دقیقه 28 بازی، از سمت راست دمبله به خوبی از بازیکنان رئال توپ را عبور داد و به اوبامیانگ رساند که ستاره گابنی با یک ضربه سر به موقع، گل اول را به سود تیم‌اش ثبت کرد و حساب کار 1-0 شد.
هنوز رئال از شوک گل اول بیرون نیامده بود که روی یک ضربه کرنر، آرائوخو با ضربه سر دروازه کورتوا را گشود و دومین گل بارسا به ثبت رسید تا حساب کار را 2-0 ساخت تا برنابئو غرق در بهت و حیرت شود و با همان دو گل کاتالان‌ها پیروز به رختکن رفتند.
نیمه دوم که گویا باید رئال مادرید بهتر به میدان می‌رفت و باید دو گل را حبران می‌کرد، اما این تیم با اشتباهات مرگباری کار را شروع کرد که ابتدا در یک موقعیت حساس ستاره بارسا توپ را نتوانست به گل بدل کند اما در ادامه و در دقیقه 47؛ اشتباه خط دفاعی میزبان سبب شد تا شمار بازیکنان حریف بیشتر شود و پاس پشت پای اوبامیانگ نیز به فران تورس رسید و بازیکن جوان به زیبایی دروازه کورتوا را گشود تا همه مبهوت نمایش درخشان بارسا بماند.
در دقیقه 51 بازی اوبامیانگ دروازه کورتوا را برای بار چهارم گشود در حالی‌که داور کنار آنرا آفساید گرفت ولی داور وسط با وجود اعتراض بازیکنان رئال و بدون بررسی ویدیویی، آنرا تأیید کرد تا حساب کار 4 بر 0 شود.
بعد از آن رئال مادرید تغییرات اساسی را در ترکیب‌اش به وجود آورد که بازهم نتوانست گلی به ثمر برساند و سرانجام این دیدار با نتیجه 4 بر 0 به سود بارسا پایان یافت تا بارسلونا با هدایت ژاوی به یکی از درخشان‌ترین نتایج فصل خود در برابر حریف قهار و خوش فرم خود دست یابد.
البته این بازی در حالی برگزار شد که کریم بنزما مهم‌ترین بازیکن رئالی‌ها در خط حمله و فرلاند مندی ستاره کلیدی خط دفاعی مادرید به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده بودند.
با این برتری بارسلونا 54 امتیازی شد و جایگاه‌اش در رده سوم استحکام بخشید اما رئال مادرید در امتیاز 66 و در صدر جدول همچنان باقی ماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала