کسانی که مو خرمائی دارند زود پیر نمی شوند

© Depositphotos.com / MassonforstockБрюнетка, блондинка и рыжая в парке на траве
Брюнетка, блондинка и рыжая в парке на траве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2022
عضو شوید
آن عده کسانی که موهای خرمائی دارند، نسبت به دیگران کمتر مو سفید می شوند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پینگین، استاد بخش پوست و امراض جلدی تناسلیه به نام رحمانوف در دانشگاه سچنوف، گفت: افراد مو خرمایی ممکن است بیش از دیگران سرسفید نشوند، اما روند طبیعی پیری همچنان رخ می دهد و موها رنگ خود را از دست می دهند.
استفاده از رنگ مو باعث تغییر شکل سر دختر فرانسوی شد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.11.2018
استفاده از رنگ مو باعث تغییر شکل سر دختر فرانسوی شد + ویدیو
پینگین گفت: "افراد مو خرمایی مانند بقیه سفید می شوند. تنها چیزی که وجود دارد این است که رنگدانه "فئوملانین" که رنگ روشنی را ارائه می دهد، بسیار آسیب دیده است، بنابراین ممکن است برای مدت طولانی تری سرسفید نشوند.
وی خاطرنشان کرد که پیری طبیعی بدن باعث آغاز روند سفید شدن پوست می‌شود، از جمله در مو خرمایی، اما این امر در آنها دیرتر از دیگر مو ها اتفاق می‌افتد.
تاثیر مو به روند زندگی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2020
تاثیر مو به روند زندگی
این متخصص توضیح داد، سنی که در آن موها مردان شروع به سفید شدن می کند به عوامل زیادی بستگی دارد - جنتیک، سبک زندگی، استرس و جبران آنها. تا به امروز، هیچ درمان موثری وجود ندارد که اثربخشی خود را در متوقف کردن سفیدی مو ثابت کرده باشد. پینگین تاکید کرد که موهای سفید تنها در صورتی قابل برگشت هستند که استرس ناشی از آن جبران شود.
وی همزمان تصریح کرد که موهای خرمایی به طور متوسط ​​90 تا 100 هزار تار مو و برای سیاه مو ها 140 تا 150 هزار تار مو دارند، اما با این واقعیت جبران می شود که موهای قطر خرمایی زیاد تر از سیاه موها است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала