Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اریکسن کرونایی شد؛ تلاش کریستین برای رسیدن به ترکیب دانمارک + عکس

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر کریستین اریکسن Russia World Cup Denmark Training
کریستین اریکسن  Russia World Cup Denmark Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2022
عضو شوید
تست کووید-19 کریستین اریکسن ستاره دانمارکی برنتفورد مثبت تشخیص شد ولی این بازیکن تلاش دارد تا به بازی‌های ملی برسد.
به گزارش اسپوتنیک؛ بعد از ظهر امروز اعلام شد که تست کرونای کریستین اریکسن مثبت شده و این بازیکن نتوانست در جریان بازی تیم‌اش برابر لستر سیتی حضور یابد و تیم وی با حساب 2-1 نیز شکست خورد.
این هافبک 30 ساله از زمان پیوستن به برنتفورد در روز پایانی بازار نقل و انتقالات جنوری، سه بازی برای این تیم انجام داده است.
او پس از ایست قلبی‌اش در مسابقات قهرمانی اروپا در ماه جون؛ اوایل این هفته برای نخستین بار به تیم ملی کشورش دعوت شد زیرا دانمارک در تعطیلات بین المللی دو بازی دوستانه انجام خواهد داد که در 26 مارچ به مصاف هالند خواهد رفت و سه روز بعد نیز میزبان صربستان خواهد بود.
پس از باخت امروز برنتفورد در کینگ پاور؛ توماس فرانک سرمربی این تیم خوشبین بود که اریکسن همچنان می‌تواند در مستطیل سبز نقش داشته باشد.

توماس گفت: "او کاملاً خوب است اما به دو آزمایش منفی و یک آزمایش پزشکی نیاز دارد. امیدوارم او بتواند با تیم ملی سفر کند."

در همین حال، در بیانیه اتحادیه فوتبال دانمارک آمده است: "ما در حال گفتگو با کریستین و برنتفورد در مورد وضعیت‌اش بوده‌ایم. انتظار داریم در طول هفته هر چه زودتر کریستین را ببینیم. ما مشتاقانه منتظر حضور او هستیم و انتظار داریم که او را مقابل هالند و صربستان داشته باشیم."

جالب این‌که برنتفورد هر دو بازی را که به اریکسن میدان داده به برتری رسیده و این هافبک یک پاس گل برای ایوان تونی در پیروزی 2-0 هفته گذشته مقابل برنلی ارائه کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала