Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاریخ سازی ستاره جوان توپچی‌ها؛ آرسنال به عدد 2000 رسید

© REUTERS / Catherine IvillФутболист "Арсенала" Томас Партей пытается отобрать мяч у игрока "Ньюкасл Юнайтед" Каллума Уилсона
Футболист Арсенала Томас Партей пытается отобрать мяч у игрока Ньюкасл Юнайтед Каллума Уилсона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2022
عضو شوید
بوکایو ساکا، با گُلزنی در برابر استون ویلا، آرسنال را به سومین تیمی مبدل کرد که در تاریخ لیگ برتر موفق به زدن بیشتر از 2000 گُل می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، آرسنال از ساعتی قبل در ورزشگاه ویلا پارک به مصاف استون ویلا در چارچوب هفتۀ سی‌ام لیگ برتر انگلستان رفته است و نیمه نخست را با نتیجه 0-1 به پایان رسانده‌است.
تک گُل توپچی‌ها را در این دیدار بوکایو ساکا ستاه جوان و انگلیسی توپچی‌ها که فصل درخشانی را سپری می‌کند، به ثمر رسانده است.
این گل ساکا، گل شماره دو هزارم آرسنال در تاریخ لیگ برتر انگستان بود و این تیم پس از منچستریونایتد با 2176 گل و لیورپول با 2002 گل، به سومین تیمی تبدیل شد که بیشتر از 2000 گُل به ثمر رسانده است.
این ستاره جوان همچنان با با 20 سال و 195 روز سن، تبدیل به جوان‌ترین بازیکن انگلیسی در تاریخ لیگ برتر شد که حداقل پنج‌بار برای برای توپچی‌ها گُلزنی کرده‌است.
ساکا در حالی به این آمار درخشان دست یافته که آغاز فصل به دلیل اشتباهات و خراب کردن پنالتی در دیدار نهایی رقابت‌های یورو، روزهای سختی بود و وی مورد توهین نژادی قرار گرفته بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала