ایالات متحده در حال بررسی قطع پیوند روسیه از GPS است

© Sputnik / Sergey MamontovВице-премьер РФ Дмитрий Рогозин на конференции "Аддитивные технологии в российской промышленности"
Вице-премьер РФ Дмитрий Рогозин на конференции Аддитивные технологии в российской промышленности - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2022
عضو شوید
رئیس آژانس فضایی روسیه روسکاسموس گفت، که ایالات متحده امریکا در حال بررسی قطع پیوند روسیه با GPS است، اما این کار امریکا هیچ قابل نگرانی نیست.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری روگوزین، رئیس آژانس فضایی روسیه روسکاسموس روز شنبه گفت: به عنوان بخشی از تحریم ها، ایالات متحده در حال بررسی امکان قطع پیوند روسیه از سیستم های ناوبری GPS است، اما این جای نگرانی نیست، زیرا ما GLONASS را داریم.
Russlands Vizepremier Dmitri Rogosin  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2022
تهدید دوباره رئیس آژانس فضایی روسیه درباره فروافتادن ایستگاه فضایی بین‌المللی
روگوزین در جریان بازدید از مرکز موشکی و فضایی پروگریس گفت، که آیا می دانید که امروز در چارچوب تحریم ها، ایالات متحده در حال بررسی امکان قطع پیوند فدراسیون روسیه از GPS است. آیا از این موضوع اطلاع دارید؟ شما نمی دانید. اما می توانم به شما بگویم که چنین موضوعی وجود دارد.
او تصریح کرد، که ارزش "نگرانی" در اینباره را ندارد، زیرا هر گوشی هوشمند به سیستم روسی GLONASS نیز متصل است که در این صورت به کار خود ادامه خواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала