Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اردوی تمرینی فوتسال در شیراز؛ صحبت‌های سرمربی + ویدیو

© Photo / مجید مرتضایی سرمربی تیم ملی فوتسالمجید مرتضایی سرمربی تیم ملی فوتسال
مجید مرتضایی سرمربی تیم ملی فوتسال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2022
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فوتسال کشور می‌گوید که اردوی موثری را در ایران برگزار کرده و امید به صعود از مرحله اول مسابقات را دارد.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم ملی فوتسال کشور برای آمادگی بهتر به مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا؛ در ایران اردوی تمرینی خود را برگزار کرده است.

مرتضایی در مورد حضور بازیکنان در این اردو گفت: "این هفته چهارم است که اردو داریم در ایران، بچه‌هایی که در لیگ برتر ایران و لیگ‌های دیگر بودند به جزجواد حیدری، بقیه به تیم اضافه شدند، یک اردوی خیلی خوبی را در شیراز در حال برگزاری هستیم."

نحوه انتخاب ستاره‌های تیم ملی را مرتضایی این گونه اظهار می‌کند: "ما نفراتی که انتخاب کردیم، از بین 30 نفر بازیکنانی که سابقه بازی در لیگ برتر ایران، تیم ملی در سال‌های مختلف یا زیر 20 سال را داشتند، دعوت کردیم به اردو که حدود 18 نفر شان با ما هستند و دو نفر از این اردو کنار گذاشته می‌شوند و ما با 16 نفر راهی کشور قرغیزستان خواهیم شد. ما تا یکشنبه اردوی ما در شیراز است، سپس به تهران می‌رویم. امیدواریم که با تیم ملی ایران هم در تهران بازی دوستانه را داشته باشیم."

پس از رفتن تیم ملی فوتسال به شیراز، روند رشد این تیم را سرمربی خوب بررسی می‌ند.

او می‌گوید: "روند رو به رشد تیم ما فوق العاده خوب بوده، منتها زمان کمی داریم و امیدواریم که از مرحله اول مسابقات صعود کنیم و آنجا که زمان بیشتری داریم، تایم خوبی است از سراسر کشور افغانستان و ایران، کسانی که استعداد دارند با تست و ارزیابی که داریم به تیم ملی اضافه کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала