Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چوآمنی در آستانه کهکشانی شدن

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2022
عضو شوید
ارزش انتقال چوآمنی بازیکن موناکو به باشگاه رئال، 50 میلیون یورو خوانده شده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ همه خبرهای انتقالات رئال مادرید به روی دو ستاره نام آشنا کیلیان امباپه و ارلینگ هالند متمرکز شده، اما در میان همه این خبرها؛ رئالی‌ها به دنبال افرادی در خط میانی و به طور خاص برای یافتن جانشینی برای کاسمیرو هستند.
ستاره برزیلی جانشینی ندارد و زمانی که بازی نمی‌کند، تونی کروس به عنوان هافبک عمل می‌کند. کاماوینگا به نظر می‌رسید که می‌تواند به خوبی جای او را پر کند اما بازیکن فرانسوی بیشتر یک بازیکن داخلی است تا یک هافبک.
رئال مادرید قبلاً جانشین کاسمیرو را پیدا کرده و آن بازیکن "اورلین چوآمنی" بازیکن 22 ساله‌ای است که برای موناکو بازی می‌کند. نام این ستاره جوان فرانسوی در محیط رئال مادرید تازگی ندارد. زیدان قبلاً او را به عنوان تقویت کننده احتمالی خط هافبک این تیم می‌خواست. سرمربی سابق رئال در درخواست‌هایش برای جذب چوآمنی ناموفق بود اما مسیر مشخص شده را ترک کرد تا مسئولان سفیدپوشان او را فراموش نکنند.
حالا به نظر می‌رسد که اورلین چوآمنی به این که بازیکن جدید رئال مادرید در فصل آینده شود، نزدیک است. قیمت او 50 میلیون یورو خواهد بود و نزدیکان مادریدی‌ها تضمین می‌کنند که قرارداد در مسیر خوبی قرار دارد. البته برای آمدن این جوان فرانسوی لازم است رئال مادرید ترکیبش را سبک کند. چیزی که از سوی دیگر از قبل در باشگاه برنامه ریزی شده بود. در حال حاضر مارسلو، بیل و ایسکو قصد جدایی دارند زیرا رئال مادرید قرار نیست قرارداد آنها را که در جون به پایان می‌رسد، تمدید کند. سپس نام‌هایی مانند سبایوس، یوویچ، ماریانو، هازارد یا وایخو وجود دارد که رئال مادرید هیچ مشکلی بابت جدایی آنها در تابستان نخواهد داشت.
اورلین چوآمنی هافبکی است که باشگاه سفید او را بسیار دوست دارد. از یک خانواده کامرونی که در جنوری 2020 با موناکو قرارداد امضا کرد. از آن زمان، او به مهره‌ای کلیدی در تیم پرنسیپیتی تبدیل شد و دشان او را برای دیداری که در لیگ ملت‌ها مقابل اسپانیا برنده شد، دعوت کرد. چوآمنی تا سال 2024 قرارداد دارد و موناکو قرار نیست مذاکرات را برای رئال مادرید آسان کند، که قبلاً در جنوری این بازیکن را درخواست کرده بود و موناکو حدود 100 میلیون یورو درخواست کرده بود. حالا به نظر می‌رسد که این قیمت را به 50 میلیون کاهش داده است.
نام اورلین چوآمنی در برنامه کاری باشگاه سفید برای فصل آینده دیده می‌شود. مسئولین مدتی است که روی آن کار کرده‌اند، اما اکنون که قرار است لیست تیم را برای فصل آینده به پایان برسانند، الگویی که در آن چوآمنی اعداد زیادی دارد که به نظرش می‌رسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала