Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمدید صلاح به بن بست خورد؛ عزیز مصر آزاد می‌شود؟

© REUTERS / NEIL HALLاللاعب المصري الدولي، محمد صلاح، في مباراة ليفربول ضد برايتون، 28 نوفمبر/ تشرين الثاني 2020
اللاعب المصري الدولي، محمد صلاح، في مباراة ليفربول ضد برايتون، 28 نوفمبر/ تشرين الثاني 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2022
عضو شوید
به نظر می‌رسد که مذاکرات بین لیورپول و محمدصلاح برای تمدید قرارداد این بازیکن به بن بست خورده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ چون قرارداد محمد صلاح بازیکن مصری لیورپول در سال 2023 به پایان می‌رسد از این‌رو هواداران می‌ترسند که او را به صورت آزاد از دست بدهند.
باشگاه نیز در تلاش است تا وی را تمدید کند ولی گویا مذاکرات بین دو طرف به بن بست خورده و آینده صلاح همچنان نامشخص است.
پس از این‌که ایجنت او با یک توییت جنجالی شبکه‌های اجتماعی را به این بازیکن جلب کرد، یورگن کلوپ اعتراف کرد که "ما نمی‌توانیم بیشتر از این کار کنیم"، آینده نابغه مصری همچنان نامشخص‌تر شد.
و حالا خبر می‌رسد که مذاکرات قرارداد چند روزی است متوقف شده است.

یورگن کلوپ در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با برایتون، مربوط به هفته 29 لیگ برتر، آرام بود اگرچه اعتراف کرد که به توافق نزدیک نبوده است: "محمدصلاح قطعاً انتظار دارد این باشگاه جاه طلب باشد. ما در چند سال گذشته بوده‌ایم و هنوز هم هستیم. خیلی بیشتر از این نمی‌توانیم انجام دهیم، درست است. اما فکر نمی‌کنم این باشد. این تصمیم مو است."

هواداران لیورپول از دست دادن ستاره‌ شان را سخت می‌بینند و جالب این‌که این بازیکن مصری که از ابتدای فصل تاکنون در 34 بازی 27 گل و 10 پاس گل به ثمر رسانده، هیچ نشانه روشنی در مورد آینده‌اش ارائه نمی‌دهد. چند روز پیش توییتی از طرف نماینده او در فضای مجازی منتشر شد که در آن او آشکارا وضعیت را به سخره گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала