Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رانگنیک: تصمیمات داور کار را سخت‌تر کرد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2022
عضو شوید
رالف رانگنیک سرمربی یونایتد می‌گوید که وقت هدر دادن بازیکنان اتلتیکو و تصمیمات داوری کار صعود آنها را سخت‌تر کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ رالف رانگنیک سرمربی منچستریونایتد پس از بازی با اتلتیکو مادرید به انتقاد از داوری و بازیکنان حریف پرداخت.

رانگنیگ گفت:"به نظرم در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم؛ دقیقا همان طور که می‌خواستیم. (با انرژی بالا) ولی نتوانستیم آنرا به گل بدل کنیم. چند فرصت خوب داشتیم که باید گل می‌شدند ولی گل نزدیم. دریافت کردن آن گل روی یک ضد حمله آن هم درست قبل از پایان نیمه اول، کمکی به اوضاع ما نکرد. کار ما در نیمه دوم سخت شد. همیشه یک نفر روی زمین دراز می‌کشید و بازی را از تب و تاب می‌انداخت."

رانگنیک در ادامه تصمیمات داوری را زیر سوال برد و اظهار داشت: "دوست دارم از چند تصمیم داوری بحث برانگیز هم بگویم. نمی‌گویم تصمیمات تعیین کننده‌ای بودند ولی او بیش از حد به دام آن‌هایی افتاد که سعی در اتلاف وقت داشتند و در نهایت اعلام کردن تنها 4 دقیقه برای وقت اضافه، برای من خنده‌دار بود."

رانگنیک در ادامه صحبت‌های خود کاهش اختلاف من‌یونایتد از رسیدن به صدر جدول گفت: "هنوز خیلی زود است. هنوز9 بازی دیگر در لیگ برتر باقی مانده. ما تلاش می‌کنیم که این فصل را در بالاترین سطح ممکن به پایان برسانیم. ما خواستار راهیابی دوباره به لیگ قهرمانان هستیم و کاملا می‌دانیم که برای رسیدن به این هدف، باید بیشتر آن 9 بازی را با بُرد پشت سر بگذاریم. فعلا برای فکر کردن به این که چگونه می‌توان اختلاف را با تیم‌ها کاهش داد، خیلی زود است. تمرکز من روی پایان لیگ در بالاترین سطح ممکن است و بعد فُرصت صحبت کردن در مورد سایر مسائل می‌رسد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала