نخست وزیر کانادا از ورود به روسیه منع شد

© AP Photo / Markus SchreiberПремьер-министр Канады Джастин Трюдо
Премьер-министр Канады Джастин Трюдо - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2022
عضو شوید
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد، که ورود نخست وزیر کانادا از این پس به روسیه ممنوع است.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی وزارت خارجه روسیه در 15 مارچ گزارش داد، که ورود به روسیه برای جاستین ترودو نخست وزیر کانادا بسته است.
وزارت امور خارجه روسیه خاطرنشان می‌کند، که ترودو و شماری دیگر از شخصیت‌های کانادایی در فهرست افراد تحریم شده قرار گرفته‌اند. این در پاسخ به تحریم این کشور در برابر روسیه و پیروی کردن از واشنگتن برای روس هراسی است.
Премьер-министр Канады Джастин Трюдо - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2022
نخست وزیر کانادا به کرونا مبتلا شد
در نتیجه، از 15 مارچ، ترودو، ملانی جولی، وزیر امور خارجه کانادا و آنیتا آناند، وزیر دفاع ملی کانادا در فهرست افراد ممنوع الورود به روسیه قرار گرفتند. همین فهرست شامل اکثریت نمایندگان مجلس عوام پارلمان این کشور و همچنین "عناصر متجاوز طرفدار باندرا" بود.
وزارت خارجه روسیه توضیح می دهد، که مسکو مجبور شد این تحریم ها را "در پاسخ به خصومت ظالمانه رژیم کنونی کانادا که صبر ما را برای مدت طولانی آزمایش کرده است" اعمال کند. هر حمله روس هراسی، خواه به حمله به نمایندگی‌های دیپلماتیک روسیه، بسته شدن حریم هوایی، یا قطع واقعی روابط اقتصادی دوجانبه توسط اتاوا - به ضرر منافع کانادا - ناگزیر با پاسخ قاطع و نه لزوما متقارن مواجه خواهد شد.
وزارت امور خارجه روسیه فهرست کاملی از افراد کانادایی که اکنون اجازه ورود به روسیه را ندارند، ارائه کرده است. 313 مورد در این لیست وجود دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала