Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش مهاجم اسبق بارسلونا به هو شدن مسی و نیمار

© REUTERS / Gustau Nacarino Lionel Messi, Luís Suárez (E) e Neymar (D)
Lionel Messi, Luís Suárez (E) e Neymar (D) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2022
عضو شوید
مهاجم اروگوئه‌ای اسبق بارسلونا با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی از مسی و نیمار حمایت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در حالی که لیونل مسی و نیمار در خانگی امروز پاری‌سن‌جرمن مقابل بوردو توسط هواداران خودی هو شدند، یکی از اعضای مثلث معروف MSN در بارسلونا به حمایت از هم‌تیمی‌های سابق خود پرداخت.
در جریان دیدار روز یکشنبه پاری‌سن‌جرمن برابر بوردو، هواداران تیم پاریسی که از شکست تیمشان مقابل رئال مادرید و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ناراحت بودند، مسی و نیمار را هو کردند و هر وقت این دو بازیکن صاحب توپ می‌شدند، سوت ممتد می‌زدند.
لوئیس سوارز، یکی از اعضای آن مثلث هجومی بسیار ترسناک، در اینستاگرام پیامی را در حمایت از هم‌تیمی‌های خود در بارسلونا منتشر کرد.
سوارز تصویری سه‌نفره، که قهرمانی لالیگا را با بارسلونا در سال 2016 جشن گرفته‌اند، منتشر کرد و نوشت: "مثل همیشه، فوتبالِ بدون حافظه! همیشه با شما، خیلی دوستتان دارم!"
این سه بازیکن اهل آمریکایی جنوبی از سال 2014 تا 2017 در نیوکمپ با هم بازی می‌کردند و در سال 2015 سه گانه را به دست آوردند و سپس دومین قهرمانی متوالی لیگ را در سال بعد به آن اضافه کردند.
هیچکدام از این سه بازیکن، که همگی بالای 30 سل سن دارند، پس از فصل 2015-2014 موفق به قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان اروپا نشدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала