Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام احساسی رونالدو پس از سپری کردن شب درخشان در اولدترافورد + عکس

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو، پس از هت‌تریک و تبدیل شدن به آقای گُل تاریخ فوتبال، با انتشار پُستی به اتحاد و کار تیمی اصرار کرد و مدعی شد که شیاطین سرخ با این مورد می‌تواند هر تیمی را شکست دهد.
به گزارش اسپوتنیک، در هفته بیست‌و‌نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان، تیم‌های منچستریونایتد و تاتنهام در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان 90 دقیقه با نتیجه 2-3 به سود شیاطین سرخ به پایان رسید.
کریستیانو رونالدو هر سه گُل تیمش را به ثمر رساند و ضمن ثبت پنجاه‌ونهمین هت‌تریک خودش، به آمار 807 گل در دوران حرفه‌ای خود در رقابت‌های ملی و باشگاهی رسید و به اولین بازیکن در تاریخ فوتبال تبدیل شد که به این رکورد گلزنی رسیده است.
فوق ستاره پرتگالی پس از سپری کردن شب درخشان در تئاتر رویاها، با انتشار پُستی به اتحاد و کار تیمی اصرار کرد و مدعی شد که شیاطین سرخ با این مورد می‌تواند هر تیمی را شکست دهد.
وی در این مورد نوشت:" از اولین هت‌تریکم از زمان بازگشتم به اولدترافورد بسیار خوشحالم! هیچ چیز بهتر از احساس بازگشت به زمین و کمک به تیم با گل و تلاش برای پیروزی نیست. ما بار دیگر ثابت کردیم که می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم، به شرطی که سخت کار کنیم و در کنار هم باشیم. هیچ محدودیتی برای انسان وجود ندارد."
رونالدو در حالی به اتحاد و کارتیمی اصرار دارد که در این اواخر رسانه‌های انگلیسی از دو دسته‌گی در رختکن این تیم خبر داده بودند و مدعی بودند که ستاره پرتگالی سبب هرج و مرج در این تیم شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала