Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: "اگر کورتوا در میان 10 بهترین دروازه‌بان نیست، جواز خبرنگاری خود را از بین ببرید"

© AFP 2023 / JAVIER SORIANO / FILESCarlo Ancelotti
Carlo Ancelotti  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید باورمند است که تیبو کورتوا بهترین دروازه‌بان جهان است.
به گزارش اسپوتنیک؛ قبل از دیدار دو تیم فوتبال رئال مادرید و مایورکا در رقابت‌های لالیگای اسپانیا در نشست خبری حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
این اولین نشست خبری سرمربی رئالی‌ها پس از کامبک هیجان انگیز لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریسن‌جرمن و صعود به دور بعد بود.

پس از آخرین جلسه تمرینی تیم، ابتدا آنچلوتی برعلیه انتخاب مجله "فورفورتو" ایتالیا صحبت کرده و اعتراض کرد و گفت: "این مزخرف است. از من نخواهید به شما بگویم که درباره کورتوا چه فکر می‌کنم. برای من او بهترین دروازه‌بان جهان است، اما من مغرض نیستم. کارواخال و مندی در پست خود برای من یکسان هستند. اگر کورتوا را در میان 10 بهترین دروازه‌بان جهان نمی‌دانید، باید مجوز روزنامه نگاری یا مربیگری خود را کنار بگذارید."

در همین حال کاماوینگا که در خط میانی این تیم عملکرد خوبی داشته، آنچلوتی قاطعانه از وی حمایت کرد و باورمند است که این بازیکن جوان آینده درخشانی در پیش دارد.

او گفت: "کاماوینگا حال و آینده این باشگاه است. برای او و ما کاملاً واضح است. روزی که مودریچ، کاسمیرو و کروس بزرگتر شوند، کاماوینگا، والورده و جوانانی مانند آنتونیو بلانکو در کاستیا خواهیم داشت. ما جایگزین ایده آلی برای این اسطوره‌های باشگاه داریم."

از سویی هم از آنچلوتی پرسیده شد که بازگشت درخشان تیم‌‌اش مقابل پی‌اس جی به جذب بازیکنانی مانند کیلیان امباپه یا ارلینگ هالند کمک می‌کند یا خیر؛ وی گفت: "درست است که بازی چهارشنبه تصویر بسیار خوبی از رئال مادرید به جا گذاشته، اما رئال مادرید به آن نیازی ندارد. تاریخ و سنت رئال مادرید خود گویای این امر است."

سرمربی ایتالیایی پیش از بازی با مایورکا می‌گوید بازیکنانش در شرایط خوبی قرار دارند، اگرچه انتظار بازی سختی را دارد.

وی افزود: "احساس خوبی داریم زیرا پویایی در تیم خوب است، ما در شرایط خوبی هستیم و همه بازیکنان در دسترس هستند. ما ترکیب خوبی داریم. مایورکا تمام تلاش خود را خواهد کرد و تمام مسابقات لیگ این‌گونه خواهد بود. تعادل زیادی وجود دارد زیرا فقط چند بازی باقی مانده و همه تلاش خود را می‌کنند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала