Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد 3 – تاتنهام 2؛ نمایش دلبرانه با هت‌تریک دلچسپ؛ بهترین گلزن‌ تاریخ اینجاست + عکس

© AP Photo / Rui VieiraКриштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия
Криштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2022
عضو شوید
منچستریونایتد در دیدار خانگی به لطف درخشش کریستیانو رونالدو به برتری برابر تاتنهام دست یافت و به کسب سهمیه امیدوار ماند.
به گزارش اسپوتنیک، حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان، میان دو تیم منچستریونایتد و تاتنهام در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد و شیاطین سرخ با درخشش فوق‌العاده کریستیانو رونالدو موفق به شکست حریف با نتیجه 2-3 شدند.
یونایتد که در این دیدار فرناندز و مک‌تامینای را در اختیاط نداشت، بازی را بهتری آغاز کرد و در دقیقه 12 با شوت سرکش کریستیانو رونالدو به گُل برتری رسید.
هری کین دقیقه 35 از روی نقطه پنالتی بازی را مساوی و دروازه شیاطین سرخ را باز کرد. سه دقیقه پس از گُل کین، رونالدو موفق به زدن گُل دوم شد و ضمن دبل، خودش را با 806 گل تبدیل به برترین گُلزن تاریخ فوتبال کرد.
نیمه نخست این دیدار با برتری یونایتد به پایان رسید و رالف و شاگردان به پیروزی راهی رختکن شدند. در نیمه دوم هری مگوایر اشتباه بزرگی انجام داد و در دقیقه 72 گُل خودی را باز کرد تا یک بار دیگر همه چیز مساوی شود.
رونالدو اما اجازه نداد تا امتیازها در خانه تقسیم شود و در دقیقه 81 موفق به زدن سومین گُل شد و هت‌تریک خود را تکمیل کرد.
پس از این گُل توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی به سود یونایتد به پایان رسید.
با این پیروزی یونایتد 50 امتیازی شد و همچنان در جایگاه چهارم ماند تا نامزد اصلی کسب سهمیه باشد. تاتنهام نیز با دو بازی کمتر 45 امتیازی شد و در جایگاه هفتم قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала