نشریه چینایی: وقت آن رسیده تا امریکا در مورد آزمایشگاه بیولوژیکی خود در اوکراین صحبت کند

© REUTERS / PfizerСотрудник в лабораториях Pfizer в Нью-Йорке
Сотрудник в лабораториях Pfizer в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه چندی پیش اعلام کرد که اسناد ها نشان می دهد که حمایت مالی امریکا در اوکراین آزمایشگاه های بیولوژیکی تاسیس شده است و در حال آزمایش نمونه های ویروس کرونا در خفاش هستند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه دولتی "China Daily" در مقاله‌ی می نویسد که ایالات متحده بارها بدوان ارایه کدام اسناد اعلام کرده است که ویروس کووید-19 (SARS-CoV-2) از یک آزمایشگاه چینایی به جهان سرایت کرد، اکنون زمان آن رسیده است تا امریکا در مورد آزمایشگاه های بیولوژیکی خود در اوکراین و خطراتی که برای جهان ایجاد می کند، صحبت کند.
وزارت دفاع روسیه چندی پیش اعلام کرد که اسناد ها نشان می دهد که با حمایت مالی امریکا در اوکراین آزمایشگاه های بیولوژیکی تاسیس شده است و در حال آزمایش نمونه های ویروس کرونا در خفاش هستند.
نویسنده این نوشته همچنان تاکید دارد: "ما نقش خود را تغییر دادیم، حالا ایالات به آن برخورد کرده است، گشایش آزمایشگاه های بیولوژیکی در اوکراین به خاطر اطلاعات بین المللی".
در ادامه این نوشته آمده است: "پنتاگون در واقع با اوکراین، به اصلاح روی برنامه کاهش تهدیدات بیولوژیکی همکاری می کند، اما این برنامه توسط هیچ یک نهاد بین المللی سوم نظارت نمی شود".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала