وزارت دفاع روسیه: ملی گرایان اوکراینی به منبع برق نیروگاه هسته ای چرنوبیل حمله کرده اند

© Sputnik / Vladimir FedorenkoЗаместитель министра обороны РФ Николай Панков на пленарном заседании Государственной Думы РФ
Заместитель министра обороны РФ Николай Панков на пленарном заседании Государственной Думы РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از یورش ملی گرایان اوکراینی به ساختارهای شبکه برق نیروگاه هسته ای چرنوبیل خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، نیکولای پانکوف معاون وزارت دفاع روسیه در یک نشست خبری در روز چهارشنبه گفت: "با کمال تاسف باید متذکر شوم که ملی‌گرایان اوکراینی دست به یک اقدام تحریک‌آمیز دیگر زدند، یک تحریک بسیار خطرناک. آنها به پست و خطوط برقی که نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل را تغذیه می‌کنند، حمله کردند. متخصصان روسی اقدامات سریعی را برای تغییر به منابع برق پشتیبان جنراتور دیزلی انجام داده‌اند".
Саркофаг в зоне отчуждения Чернобыльской АЭС - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2022
وزارت دفاع روسیه: نیروگاه هستوی چرنوبیل به طور کامل تصرف شد
پانکوف افزود: "در حال حاضر، طرف اوکراینی از سازماندهی هرگونه کار تعمیر و مرمت به هر طریق ممکن اجتناب می کند. به نظر ما، این یک بار دیگر ماهیت کاملاً هدفمند و تحریک آمیز اقدامات ملی گرایان را تایید می کند".
به گفته پاول سوروکین، معاون وزیر انرژی فدراسیون روسیه، "توجه به این نکته بسیار مهم است که در حال حاضر طرف بلاروسی موضوع بازگرداندن تامین انرژی به صورت دائمی از سیستم انرژی بلاروس را بررسی کرده است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала