Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال در راه جذب مدافع چلسی یک رقیب پیدا کرد

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو رودیگر
آنتونیو رودیگر  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2022
عضو شوید
باشگاه انگلیسی نیوکاسل هم به جمع مشتریان آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی اضافه شد.
به گزارش اسپوتنیک، نیوکاسل وارد رقابت برای جذب آنتونیو رودیگر مدافع چلسی در تابستان به صورت رایگان شده است. هرچند این را هم باید در نظر داشت که تیم‌های بزرگی به این مدافع علاقه دارند.
در همین رابطه، نشریۀ اسپانیایی مارکا گزارش کرده است که در پنجره نقل و انتقالاتی جنوری، سران نیوکاسل برای اولین بار دست به کار شدند و بازیکنانی همچون کیران تریپیر، کریس وود، برونو گیمارش و دن برن را به تیم اضافه کردند.
اکنون تلگراف مدعی است که آن‌ها قصد تقویت کردن نیروی تدافعی خود برای فصل آینده را دارند و می‌خواهند در این راه رودیگر را به خدمت بگیرند.
رئال مادرید چند وقتی است که شرایط مدافع آلمانی را زیر نظر دارد تا برای فصل آینده او را مجانی به خدمت بگیرد. با اینکه مادریدی‌ها در این فصل از زوج محکم داوید آلابا و ادر میلیتائو در قلب خط دفاعی استفاده می‌کند، اما کارلو آنچلوتی صراحتا اعلام کرده این باشگاه نیاز به یک مدافع وسط باتجربه برای فصل بعد دارد.
قرارداد رودیگر با آبی‌های لندن در 30 جون به پایان می‌رسد و هنوز برای تمدید قرارداد با سران چلسی به توافق نرسیده است. رودیگر درخواست حقوق 200 هزار پوند در هفته را کرده و همین مسئله باعث شده تا چلسی در مذاکرات کمی عقب بکشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала