زلنسکی در انگلیس، دروغگو شناخته شد

© REUTERS / Umit BektasЗеленский
Зеленский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2022
عضو شوید
خوانندگان انگلیسی روزنامه دیلی میل اظهارات رئیس جمهور اوکراین درباره اقامتش در کیف را باور ندارند.
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان روزنامه انگلیسی دیلی میل صحت اطلاعات مربوط به محل اختفای ولادیمیر زلنسکی را زیر سوال بردند.
این در حالی است که اخیرا، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین درخواست جدیدی از ملت کرد و در آن خاطرنشان کرد که او و تیمش در کی‌یف باقی می مانند.
رئیس جمهور اوکراین ساعاتی پس از آنکه یکی از نمایندگان پارلمان اعلام کرد به لهستان گریخته و در حال حاضر در سفارت آمریکا در آنجا مخفی شده است، این ادعا را رد و بر حضور خود در کی‌یف، پایتخت این کشور تاکید کرد.
یکی از کاربران با نام می‌گوید: "آیا کسی این کمدین را باور می کند؟"
کاربردیگری با نام مستعار Roulette می گوید: "او نیز یک سیاستمدار فریبکار است".
کاربر Justin معتقد است که "زلنسکی در اوکراین نیست".
سرپیتینا نوشت: "تا چه حدخود خواهی و خودفروشی! برای او مهم نیست که در اطراف چه اتفاقی می افتد."
یک تن از کاربران با نام Truth Monger World می‌گوید: "می‌دانم که او تلاش می‌کند شجاع باشد، اما هنوز یک دلقک است."
کاربری گفته است: "مطمئن نیستم که او در کی‌یف باشد. فکر می کنم او در ورشو هست."
شایان ذکر است که ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، اخیرا در یک کلیپ ویدئویی که در صفحات اجتماعی خود منتشر کرد، گفت: "هر دو روز یک بار اطلاعات جدیدی مبنی بر فرار من از از کی‌یف و اوکراین، وجود دارد. من تا کنون اینجا هستم و رئیس دفتر من هم اینجاست. هیچکس فرار نکرده است."
پیش از این، ایلیا کیوا، نماینده پارلمان اوکراین گفته بود: به تازگی مطمئن شدم که ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین و فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین از مرز اوکراین و لهستان عبور کرده و اکنون به سلامت در سفارت آمریکا در آنجا به سر‌می‌برد.
وی افزود، او (زلنسکی) با انتشار کلیپ ویدیویی از آنجا به خلاص شدن از شر ارتش اوکراین و غیرنظامیان اوکراینی و صدور دستورات "غیرمنطقی" که روزانه هزاران نفر را به کشتن می‌دهد، ادامه خواهد داد.
گفتنی است در 24 فبروری، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای دفاع از جمهوری های دونباس که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته بود، آغاز کرد.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала