Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا به دنبال تمدید قرارداد با آلوز

© AFP 2023 / Quique GarciaDani Alves
Dani Alves - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2022
عضو شوید
بارسلونا تصمیم دارد بزودی مذاکرات برای تمدید قرارداد با دنی آلوز مدافع راست برازیلی را آغاز کند و این بازیکن باتجربه را در تیم نگهدارد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا زمستان گذشته دنی آلوز را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفت و این بازیکن برازیلی پس از نزدیک به 6 سال دوباره به نیوکمپ برگشت تا دومین دورۀ حضورش را در این تیم اسپانیایی تجربه کند.
ستاره برازیلی در بازگشت به نیوکمپ عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته مدیران باشگاه را از خودش راضی نگهدارد. همین موضوع سبب شده تا ژاوی به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن باشد و وی را برای حداقل یک فصل دیگر در تیم نگهدارد.
طبق گزارش اسپورت، باشگاه بارسلونا و شخص ژاوی میخواهد که دنی آلوز بیشتر در بارسا بماند و بنابرا ین بزودی مذاکرات برای تمدید قرارداد 1 ساله شروع خواهد شد. در قرارداد فعلی هیچ بندی برای تمدید خودکار قرارداد وجود ندارد و باید طرفین یک باره دیگر در این مورد مذاکره کنند.
البته دنی آلوز هدفش دعوت به تیم ملی برازیل در جام جهانی است و می‌خواست برای آماده ماندن در بارسا به فوتبالش ادامه دهد و توجه تیته سرمربی سلسائو را جلب کند.
بارسلونا می‌خواهد در قرارداد جدید دستمزد بازیکن را اندکی افزایش دهد که با این حال آلوز مشکلی برای تمدید نخواهد داشت. بارسا همچنین خرید آزپیلیکوئتا و مرزوعی را در برنامه‌های تابستانی خودش دارد که با توجه به این موضوع جدایی سرجینیو دست متصور است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала