Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: از پی‌اس‌جی نمی‌ترسیم، باور دارم صعود می‌کنیم

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری قبل از مصاف با پاریسن‌جرمن، با خبرنگاران بسیار صحبت کرد و اظهار داشت که ترسی از پی‌اس‌جی ندارند و فردا به دور بعدی صعود خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید بامداد پنجشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان پاریسن‌جرمن است و با توجه به شکست 0-1 در دیدار رفت، کار دشواری برابر پاریسی‌ها خواهند داشت.
کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اما باور دارد که فردا تیمش صعود خواهد کرد و این موضوع را در نشست خبری قبل از مصاف با حریف فرانسوی ابراز داشت.
آنچلوتی در مورد این بازی گفت:" در رئال مادرید وقتی می‌بازیم، همه‌ی تیم باهم می بازیم و باور دارم که فردا شکست برای هر دو تیم سنگین تمام خواهد شد. شکست در بازی فردا شب یعنی حذف از لیگ قهرمانان که برای ما رقابت بسیار مهمی است. من مطمئنم که صعود می‌کنیم اما پی‌اس‌جی چنین اندیشۀ دارد. ما ترسی از حریف نداریم و روی برنامه های خود متمرکز هستیم. در آستانه چنین بازی حساسی باید به کارهایی که می‌توانید انجام دهید و روش ضربه زدن به حریف فکر کنید نه کارهایی که باید از آنها اجتناب کنید."
سرمربی رئال مادرید در مورد مصدومیت و غیبت امباپه گفت:" هیچگاه و برای هیچ‌ یک از بازیکنان رقیب آرزوی مصدومیت نمی‌کنم. ما خود را برای بهترین پی‌اس‌جی آماده‌ کرده‌ایم و فکر می‌کنم فردا امباپه در ترکیب قرار خواهد داشت."
وی در مورد فُرم پی‌اس‌جی گفت:" در بازی فردا شاهد بهترین پی‌اس‌جی خواهیم بود و همین‌طور رئال مادرید بهترین بازی را به نمایش خواهد گذاشت و طبعاً توان تقابل را حریف را دارد. بنزما به روزهای خوب خود برگشته و امید زیادی برای پیروزی داریم."
سرمربی ایتالیایی در مورد مصدومیت کروس گفت:" کروس اگر صد در صد آما نباشد، مانند هر بازیکن دیگر به میدان نخواهد رفت. او اگر 95 در صد هم آماده باشد، در ترکیب قرار نخواهد گرفت."
آنچلوتی در مورد مهار ستاره‌های حریف گفت:" ما برنامه خود را متمرکز بر مسی، نیمار و یا امباپه نکرده‎‌ایم. تمامی بازیکنان پی‌اس‌جی بزرگ اند و خوب کار می‌کنند. ما باید هم‌مانند یک تیم کار کنیم و چه با توپ و چه بدون توپ باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و بدون نقص ظاهر شویم. باید هوشیار باشیم زیرا می‌توان در دقیقه نخست به گُل رسید یا در دقیقه پایانی. مهم‌ترین موضوع صعود است و باید به هر قیمتی به این مهم دست یابیم."
او در مورد تجربه بالای تیمش در رقابت‌های چمپیونزلیگ گفت:" بلی. این مهم بسیار با اهمیت است که از لحاظ ذهنی خود را برتر فکر کنی. تیم ما بسیار با انگیزه است و امیدوارم حمایت هواداران را با خود داشته باشیم. در کُل شرایط تیم بسیار خوب است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала