Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگرانی اسطورۀ فوتبال فرانسه از وضعیت روحی نیمار

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر تیری آنری Russia World Cup France - Belgium
تیری آنری  Russia World Cup France - Belgium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2022
عضو شوید
اسطوره فوتبال فرانسه اعتراف کرده که نگران سلامت روانی نیمار است چرا که این بازیکن برازیلی همچنان عملکرد ضعیفی در پاری‌سن‌‌جرمن دارد.
به گزارش اسپوتنیک، تیری آنری اعتراف کرده‌است که نگران سلامت روانی نیمار است، زیرا ستاره پاری‌سن‌جرمن همچنان با عملکرد پایین‌تر از انتظار خود در فصل 2021-2022 را ادامه می‌دهد.
آنری با ابراز نگرانی از شرایط این بازیکن به روزنامه فرانسوی اکیپ گفت:
"وقتی شما یک رفتار را تحلیل می‌کنید و او نمی‌تواند مشکل را حل کند؛ خوب، این یک واقعیت است و شما باید آن را شناسایی کنید. بله، او نمایش خوبی نداشته‌است، اما دلایلی وجود دارد."
اسطورۀ فوتبال فرانسه در ادامه گفت:
"نیمار در مصاحبه‌های اخیر خود اغلب در مورد وضعیت جسمانی خود و فشارها صحبت کرده‌است، بنابراین اولین سوال در ذهن من این است: "آیا حال او خوب است؟". دیگر با سرعت خود مردم را شکست نمی دهد. او صحبت می کند، اما آیا صدای او را می‌شنوید؟ نیمار کمک می‌خواهد و مانند هر انسان دیگری دغدغه‌هایی در ذهن دارد."
نیمار ضعیف‌ترین فصل خود را با پیراهن پاری‌سن‌جرمن سپری می‌کند و از 18 بازی در تمامی رقابت‌ها تنها 4 گل و 4 پاس‌گل به‌ثبت رسانده‌است.
نیمار در دو مصاحبه اخیرش، به خداحافظی از تیم‌ملی پس از جام جهانی 2022 و احتمال حضورش در MLS، بخاطر وجود استراحت بیشتر و فشار کمتر اشاره کرده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала