Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: " باید با بیش از یک گل پیروز می شدیم"

© REUTERS / Kai Pfaffenbachژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري
ژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2022
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا پس از انجام دیدار امشب برابر الچه از عملکرد تیم‌اش ستایش کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال بارسلونا با حساب 2-1 به سختی در زمین الچه به برتری رسید تا بتواند سه امتیاز ارزشمندی را کسب نماید.
Игрок Барселоны Клеман Лангле забивает гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2022
ورزش
الچه 1 بارسلونا 2؛ کاتالان‌ها مردند تا بردند + عکس
پس از برتری در این دیدار، ژاوی هرناندز سرمربی کاتالان‌ها تیم‌اش را شایسته این پیروزی دانست و حتی اعتراف کرد که در نیمه دوم به دلیل باخت در بازی که تیمش را بسیار برتر می‌دید، عصبانی شده بود.

ژاوی اظهار داشت: "نتیجه بسیار عادلانه است، من فکر می‌کنم که ما باید راحت‌تر بر همه چیز پیروز می‌شدیم. الچه بازی فوق العاده‌ای انجام داد، به خصوص دروازه‌بان آنها ادگار بادیا، اما ما یک پیروزی را کسب کردیم که برای ما حیاتی و اساسی است."

سرمربی اسپانیایی اضافه نمود: "در قسمت وسط بازی عصبانی بودم. تو در حال باخت استی در حالی‌که لیاقت برد را داری، ناراحت بودم، عصبانی بودم، اما با این امید که اگر بهتر حمله می‌کردیم، پیروز می‌شدیم. باید با بیش از یک گل پیروز می شدیم."

در همان نیمه اول فران تورس به جای گاوی وارد زمین شد تا مهره‌ی کلیدی برای بازی باشد.

ژاوی در این مورد گفت: "موقعیت اولیه او به این دلیل بود که می‌خواستیم یک خط سه امتیازی ایجاد کنیم و برای ورود آلبا کشش دهیم، اما این یک مدافع میانی بود که باید تقسیم می‌کرد و توپ را بالا می‌برد. ما وینگر گاوی را نمی‌خواهیم، ​​این موقعیت طبیعی او نیست و من دو وینگر خالص‌تر را انتخاب کردم تا به فضا بروم. ما به دنبال راه‌حلی برای حمله بودیم، این یک تغییر فنی بود که برای ما انجام شد و من گاوی را حذف نکردم."

در ادامه ژاوی تاکید کرد: "احساس بسیار خوبی است، ما چهار بُرد متوالی داشتیم و این مسیر درست مدت طولانی نبود."

ژاوی در مورد دیالوگی که با فرانسیسکو داشت و به نظر می‌رسید سرمربی الچه او را متهم می‌کند گفت: "ما بدون مقدمه صحبت می‌کنیم، اهمیت ندهید، آنها موقعیت‌هایی هستند که ناشی از تنش هستند و نه چیز دیگر. من برای الچه و فرانسیسکو نهایت احترام را قائلم. با پره میلا ما دوستان مشترکی داریم."

گل‌های روی نیمکت

پنج گل آخر را بازیکنانی به ثمر رساندند که به عنوان بازیکن تعویضی شروع کردند و ژاوی اعتراف کرد: "رها کردن افرادی روی نیمکت که لیاقتش را ندارند، سخت است. ریکی، اسکار، اریک... در پایان باید برای خوب تصمیم بگیرم. از تیم و طیف احتمالات عالی است. مارتین از تیم کنار گذاشته شد و او لیاقتش را ندارد. من از داشتن این بازیکنان خوشحالم، آداما خیلی خوب وارد زمین شد و عثمان فوق العاده بود."

پیشرفت آرائوخو با توپ

این یک بازی بود که در آن رونالد آرائوخو در حال استفاده خوب از توپ بود و ژاوی می‌خواست به این نکته اشاره کند: "شاید او بازیکنی است که از زمانی که ما آمده‌ایم، به خصوص با توپ، قبل از این‌که قصد نداشته باشد بیشتر پیشرفت کرده است. ما درخواست پاس کردیم. بدون توپ او یکی از بهترین‌های جهان است، با توپ باید پیشرفت می‌کرد و این برای او و تیم ضروری است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала