Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جزئیات توافق بارسا با مدافع چلسی فاش شد

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر آندریاس کریستنسن Футбол. Лига чемпионов. Открытая тренировка ФК "Челси"
آندریاس کریستنسن    Футбол. Лига чемпионов. Открытая тренировка ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2022
عضو شوید
بارسلونا با آندریاس کریستنسن مدافع دنمارکی چلسی به توافق نهایی دست یافته و این بازیکن با قرارداد 5 ساله به جمع کاتالان‌ها اضافه خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد آندریاس کریستنسن مدافع دنمارکی و 25 ساله چلسی، در پایان فصل با این باشگاه به پایان می‌رسد و با وجود چند دور مذاکرات بین طرفین، تا حالا توافقی حاصل نشده و وی به احتمال بسیار زیاد از جمع آبی‌ها جدا خواهد شد.
چندی قبل جرارد رومرو خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، مدعی شد که وی با این باشگاه به توافق نهایی دست یافته و در ماه جون راهی نیوکمپ خواهد شد.
حالا فابریزیو رومانو خبرنگار مطرح اسکای و فعال نقل‌وانتقالات، با تایید این موضوع جزئیات توافق طرفین را فاش کرده و می‌گوید که کریستنسن به بلوگرانا چراغ سبز نشان داده‌است.
طبق ادعای رومانو، توافق میان بارسا و کریستنسن 5 ساله خواهد بود اما این خبر تا پایان قرارداد مدافع دنمارکی با چلسی و به دلیل این که آبی‌اناری‌ها احتیاط را در نظر گرفته باشند و قضیه واینالدوم دوباره تکرار نشود، این موضوع را پنهان خواهند کرد.
کریستنسن در حالی با بارسا به توافق رسیده که بایرن مونیخ نیز به دنبال این بازیکن بود اما راهی آلمان نشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала