Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان افغانستان؛ جدال نفس‌گیر خدیم، سرخ‌پوشان و استقلال، عینو مینه هم اضافه می‌شود؟+جدول

© Photo / AFFلیگ قهرمانان افغانستان
لیگ قهرمانان افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2022
عضو شوید
رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان افغانستان همه‌روزه با انجام دو مسابقه پیگیری می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، دور پایانی مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های افغانستان که نخستین و تنها لیگ معیاری فوتبال در کشور به حساب می‌رود از چهارشنبه هفته گذشته در استادیوم احمدشاهی کندهار آغاز شده است.
این رقابت‌ها برای مدت یک ماه و با برگزاری در مجموع 48 بازی به کار خود ادامه خواهد داد و طبق برنامه هر روز دو بازی انجام خواهد شد.
در جدول رقابت‌های لیگ قهرمانان افغانستان تا به این جای کار تیم فوتبال خدیم اف‌سی سرپل با 12 امتیاز از 5 بازی در صدر جدول قرار دارد؛ سرخ‌پوشان هرات با 11 امتیاز از 5 بازی در رده دوم قرار دارد و تیم‌های استقلال کابل (تفاضل گل 11+) و موج ساحل تخار با 9 امتیاز (تفاضل گل 1+) از 4 بازی در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته اند.
از سویی دیگر عینو مینه کندهار میزبان مسابقات که در دور نخست فقط 2 امتیاز کسب کرده بود با دو پیروزی روحیه‌بخش و پر گل در دور پایانی که دومین آن مقابل تیم مدعی و پر ستارۀ استقلال کابل و با نتیجه 4 بر صفر بدست آمده با 8 امتیاز از 5 بازی در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و نشان داده که می‌تواند یکی از مدعیان اصلی باشد.
این رقابت‌ها امروز نیز با برگزاری دو بازی (موج ساحل تخار – سرخ‌پوشان هرات ساعت 02:00 بعد از ظهر و ابومسلم فراه – خراسان فاریاب ساعت 04:00 بعد از ظهر) در استادیوم ورزشی احمدشاهی در کندهار پیگیری خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала