چه نوع غذا باعث سردردی می گردد؟

© Depositphotos.com / Syda_ProductionsДевушки разговаривают в кафе
Девушки разговаривают в кафе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2022
عضو شوید
امی گودسون، متخصص تغذیه می گوید که رژیم نامتعادل باعث سردردی می شود.
به گزارش اسپوتنیک، امی گودسون، متخصص تغذیه در مورد اینکه چگونه تغذیه نامناسب با سردرد مرتبط است صحبت کرد.
به گفته وی، بعضی اوقات به دلیل کاهش شکر در خون سر درد می کند. بخصوص اگر در مدت طولانی غذا نخورید رخ می دهد. او توضیح می دهد: "وقتی ناهار را حذف می کنید، اغلب منجر به کاهش شکر خون می شود. و کاهش شکر به سردرد و همچنین حالت تهوع و حتی سرگیجه کمک می کند.
یکی دیگر از دلایلی که باعث کاهش سطح شکر خون می شود ممکن است یک رژیم غذایی نامتعادل باشد.
Мужчина с планшетом за столом  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2022
افزایش طول عمر با نوشیدن قهوه
گودسون می‌گوید: "اگر فقط کاربوهایدرات‌ها وجود داشته باشد، شکر خون ابتدا افزایش می‌یابد و سپس به دلیل کمبود پروتئین حتی بیشتر کاهش می‌یابد. اگر غذای حاوی کاربوهایدرات را کاملاً رد کنید یا مصرف آن را به میزان قابل توجهی کاهش دهید، عواقب آن کمتر اسفناک نخواهد بود.
گودسون از دو عادت غذایی دیگر ام برد که منجر به سردرد می شود. به گفته او، شما نمی توانید فقط شیرینی بخورید و با معده خالی قهوه بنوشید. او هشدار می‌دهد: "هرکسی واکنش‌های متفاوتی به کافئین نشان می‌دهد، اما از آنجایی که کافئین یک محرک سیستم عصبی است، اگر قهوه را با معده خالی بنوشند، اغلب باعث سردرد و اضطراب انسان می‌شود".
Мексиканский бариста готовит фирменный турецкий кофе в медном горшочке на горячем песке, Мехико - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.01.2022
قهوه خطر سرطان رحم را کاهش میدهد
پیش از این، دانشمندان بریتانیایی به میزان کافی قهوه در روز برای افزایش طول عمر گفته بودند. متخصصین عادات بریتانیای ها را به مدت 11 سال مطالعه کردند. این مطالعه نشان داد که سه پیاله قهوه در روز خطر مرگ زودرس را تا 12 فیصد، مرگ ناشی از امراض قلبی را تا 17 فیصد و مرگ ناشی از سکته را تا 21 فیصد کاهش می دهد.
گودسون از دو عادت غذایی دیگر را نام برد که منجر به سردرد می شود. به گفته او، شما نمی توانید فقط شیرینی بخورید و با معده خالی قهوه بنوشید. او هشدار می‌دهد: "هرکسی واکنش‌های متفاوتی به کافئین نشان می‌دهد، اما از آنجایی که کافئین یک محرک سیستم عصبی است، اگر قهوه را با معده خالی بنوشند، اغلب باعث سردرد و اضطراب در افراد می‌شود".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала