Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رضایت بارسا از آلوز؛ قرارداد برازیلی تمدید می‌شود؟

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر دنی آلوز مدافع بارسلونا
دنی آلوز مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2022
عضو شوید
در اسپانیا باور به این است که بارسلونا با توجه به عملکرد خوب دنی آلوز در چند بازی آخر، قرارداد وی را برای یک فصل دیگر تمدید خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در زمستان دنی آلوز را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفت و این بازیکن برازیلی پس از نزدیک به 5 سال دوباره به نیوکمپ برگشت تا دومین دورۀ حضورش را در این تیم اسپانیایی تجربه کند.
آلوز که 6 بازی تا حال برای بارسلونا انجام داده، عملکرد خارق‌العاده داشته و مشکلات بلوگرانا را در سمت راست خط دفاعی به صورت چشم‌گیر کاهش داده است. ژاوی هرناندز که تجربه بازی در کنار این بازیکن را دارد و در حال حاضر سرمربی بارسلونا است، از عملکرد مدافع 38 ساله راضی است و از مدیران باشگاه خواسته تا قرارداد وی را برای یک فصل دیگر تمدید کنند.
رسانه‌های اسپانیایی گفته اند که در قرارداد وی یک بند وجود دارد که در صورت رضایت طرفین قرارداد برازیلی برای یک فصل دیگر تمدید خواهد شد و به این ترتیب وی تا ماه جون سال 2024 در بارسلونا خواهد ماند.
موندو می‌گوید که این بند قرارداد بیشتر به نفع بارسا است و باشگاه می‌تواند با توجه به درخشش بازیکن و میزان آمادگی‌اش آن را فعال کند و یا نادیده بگیرد.
با توجه به عملکرد آلوز و آمادگی بدنی خوب او، احتمال تمدید قرارداد آلوز بسیار بالا است و بلوگرانا در پایان فصل ممکن قرارداد مدافع راست و باتجربه تیم شان را تمدید کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала