Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به اندازه ژاوی به من زمان ندادند؛ لاپورتا هر طور شد مرا اخراج کرد

© AP Photo / Peter MorrisonRonald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo)
Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2022
عضو شوید
سرمربی اسبق بارسلونا در آخرین مصاحبه خود به شدت از سران این باشگاه انتقاد کرد و مدعی شد که به اندازه ژاوی به او زمان ندادند.
به گزارش اسپوتنیک، رونالدو کومان هالندی پس از گذشت تنها چند هفته از آغاز فصل جاری هدایت از بارسلونا کنار رفت و جای خود را به ژاوی داد.
سرمربی پیشین بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در مورد موضوعات مختلف صحبت کرده است. کومان در ابتدا با تاکید بر اینکه به او فرصت کافی داده نشد، گفت:
"بارسلونا به اندازه ژاوی به من زمان نداد. هنوز یادآوری آن زمان برایم دردناک است. لاپورتا هزاران بار به من گفت که ژاوی مربی بارسلونا نخواهد شد زیرا تجربه کافی ندارد. من را تا مدتی در نیوکمپ نخواهید دید زیرا هنوز نمی‌توانم به آنجا بازگردم و با مدیریتی روبه‌رو شوم که تظاهر می‌کند اتفاقی رخ نداده است."
سرمربی هالندی در ادام همچنان به انتقاد از عملکرد مدیران باشگاه بارسلونا پرداخت و گفت:
"با مصدومان زیادی کار کردم، اکنون پدری بازگشته و آمادگی خوبی دارد مثل عثمان دمبله. شما همه چیز را حالا می‌توانید ببینید. یک مربی از سوی هیئت مدیره به زمان و صبر نیاز دارد تا بتواند عملکرد خوبی داشته باشد."
سرمربی پیشین بارسلونا خاطرنشان کرد:
"این اصرار مدیریت بود که من موافقت کردم تا برخی بازیکنان تیم را به دلیل مشکلات مالی ترک کنند اما شما اکنون می‌بینید که تیم 55 میلیون یورو برای یک بازیکن خرج می‌کند، آن هم در مدت زمان کوتاهی که لیونل مسی باشگاه را ترک کرده است. البته اتفاق دیگری می‌افتاد من تعجب می‌کردم."
کوان ادامه داد:
"سوال اینجاست که چرا آنها اجازه دادند که مسی باشگاه را ترک کند. من مربی لاپورتا نبودم و این مسئله را از لحظه اول احساس کردم. پس از اینکه او در انتخابات رأی آورد، هیچ ارتباطی بین ما نبود و من نیاز داشتم تا از هیئت مدیره اعتماد کسب کنم."
این مربی هالندی بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص اخراج خودش از خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا گفت:
"مهمترین چیز برایم پول نیست. من می‌خواستم مربی بارسلونا شوم و هر چه که در توانم بود برای موفقیت تیم گذاشتم اما الان متوجه شم که لاپورتا به دلیل اینکه او مرا سر کار نیاورد، می‌خواست هر طور شده مرا اخراج کند."
او در پایان این مصاحبه گفت:
"من برای باشگاه اکنون خوشحالم و می‌بینم برخی چیزها حالا بهتر شده است. خیلی خوشحالم که می‌بینم فرنکی دی یونگ به بازیکن خوبی بدل شده است. او کیفیت بالایی دارد."
این مربی هالندی در هنگام حضور روی نمیکت آبی‌اناری‌ها نتایج خوبی نگرفت و در نهایت مجبور شد از این تیم جدا شده و جایش را به ژاوی هرناندز بدهد.
ژاوی جانشین رونالد کومان در بارسلونا شد و پیر امریک اوبامیانگ، فران تورس، آداما ترائوره و دنی آلوز خریدهای زمستانی موفقی برای این شدند تا پیروزی‌های پرگلی برابر اتلتیکو مادرید، ناپولی و اتلتیک بیلبائو رقم بخورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала