Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هر جا رفته‌ام تأثیر خودم را گذاشته‌ام

© REUTERS / PHIL NOBLEرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2022
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی می‌گوید در هر جای که رفته به بهترین شکل ممکن اثرگذار بوده است.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو دوازده سال پیش از منچستریونایتد جدا شد تا به رئال بیاید اما در بازگشت به اولدترافورد هر چند که خودش آمار خوبی داشته اما تیمش نمایش خوبی نداشته است.
کریستیانو در سن 37 سالگی به نظر می رسد که با سالهای دوران اوجش فاصله گرفته و البته به نظر می رسد که سبک بازی شیاطین سرخ زیر نظر رانگنیک چندان برایش مناسب نیست و او نمی تواند توانایی هایش را بروز بدهد.
این فوق ستاره فوتبال جهان اما در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته که او در هر جا که رفته، به بهترین شکل ممکن اثری از خودش بر جای گذاشته است.
او در این باره بیشتر گفت:
"من در هر جای که بوده‌ام، اثر خود را به جای گذاشتم. هیچ بازیکنی در تاریخ وجود ندارد که بتواند به این حرف، اندازه من افتخار کند. یکی از مهم‌ترین آن‌ها رئال‌مادرید بود، جایی که من توانستم 400، 450 گل به ثمر برسانم."
این فوق ستاره فوتبال جهان در ادمه گفت:
"شاید از نظر آمار کسی بتواند به من برسد، اما از نظر اینکه با افتخار بگوید هر جا بوده‌ام تأثیر خودم را گذاشته‌ام، بعید است. همین موضوع من را خوشحال می‌کند."
رونالدو بعد از 6فصل حضور فوق‌العاده در منچستر یونایتد از این تیم جدا شد و در سال 2009 اولدترافورد را به مقصد رئال مادرید ترک کرد.
فوق ستاره پرتگالی سال‌های شگفت انگیزی را در سانتیاگو برنابئو سپری کرد و توانست به بهترین گلزن تاریخ پر افتخار ترین تیم اروپا تبدیل شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала