Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ سرمربی جدید لیدز یونایتد معرفی شد + عکس

© AP Photo / Richard Sellersباشگاه فوتبال لیدز یونایتد Leeds United's Pablo Hernandez, centre, celebrates scoring his side's second goal of the game during the League Cup third round match Burnley against Leeds United at Turf Moor, Burnley, England, Tuesday Sept. 19, 2017
باشگاه فوتبال لیدز یونایتد Leeds United's Pablo Hernandez, centre, celebrates scoring his side's second goal of the game during the League Cup third round match Burnley against Leeds United at Turf Moor, Burnley, England, Tuesday Sept. 19, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2022
عضو شوید
باشگاه لیدز یونایتد به صورت رسمی جسی مارش را به عنوان جانشین مارسلو بیلسا معرفی کرد و این سرمربی آمریکایی هدایت سفیدپوشان را به عهده گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، مارسلو بیلسا، 4 سال قبل هدایت لیدز یونایتد را در شرایطی به عهده گرفت که این تیم در لیگ برتر انگلیس حضور نداشت و در دسته‌های پایان‌تر فعالیت می‌کرد.
این مربی آرجانتینی باتجربه، با تلاش‌های مداومی که انجام داد موفق شد تیمش را دو فصل قبل به لیگ برتر برساند و در نخستین فصل نیز به موفقیت‌هایی دست یافت و سفیدپوشان را در بالاترین سطح فوتبال انگلستان حفظ کرد.
در فصل حاری اما بیلسا با تیمش نتایج خوبی کسب نکرد و با گذشت 27 هفته از لیگ برتر انگلیس لیدز یونایتد با کسب 23 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد و کاندیدای سقوط به دسته پایین تر است.
این مربی با تجربه پس از شکست 0-4 برابر تاتنهام و از دست داده 3 امتیاز دیگر از سوی مدیران باشگاه اخراج شد و این باشگاه به دنبال پیدا کردن مربی جدید برآمد.
مدیران لیدز دقایقی قبل به صورت رسمی جانشین بیلسا را معرفی کردند و جسی مارش آمریکایی که سابقۀ هدایت سالزبورگ و آربی لایپزیگ را در کارنامه دارد، سُکان هدایت سفیدپوشان را به عهده گرفت.
قرارداد این مربی با تجربه سه‌ونیم ساله خواهد بود و وی تا پایان فصل 2024-2025 هدایت این تیم را به عهده خواهد داشت.
مارش در فصل جاری، مسئولیت دارد تا لیدز را در لیگ برتر انگلستان حفظ کند و اجازه ندهد تا این تیم بیشتر از گذشته امتیاز از دست دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала