Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اصرار باشگاه آمریکایی به جذب لیونل مسی

© REUTERS / Pascal Rossignol Лионель Месси из Пари Сен-Жермен во время тренировки
Лионель Месси из Пари Сен-Жермен во время тренировки  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2022
عضو شوید
خورخه ماس، یکی از مالکان باشگاه اینترمیامی، ضمن تمجید از لیونل مسی ستاره آرجانتینی پاریسن‌جرمن، به جذب این بازیکن پس از اتمام قراردادش ابراز امیدواری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، 4 سال قبل داوید بکهام به همراه خورخه ماس و پسرش خوزه، باشگاه اینترمیامی را که لیگ آمریکا فعالیت دارد را خریداری کردند و در این مدت توانسته اند ستاره‌های بزرگی چون ماتویدی و ایگواین را جذب و به نتایج مطلوبی دست پیدا کنند.
باشگاه اینترمیامی به خاطر داوید بکهام حال به مقصد جذابی برای بازیکنان در آستانۀ بازنشستگی تبدیل شده و بسیاری از بازیکنان دوست دارند تا راهی این باشگاه شوند و به فوتبال شان در این باشگاه پایان بخشند.
اینترمیامی نیز رویای داشتن ستاره‌های بزرگی را در سر دارد و می‌خواهد تا بازیکنانی نظیر مسی را به خدمت بگیرد ومالکان این باشگاه برای رسیدن به این خواسته‌ شان اصرار دارند.
خورخه ماس، یکی از مالکان باشگاه اینترمیامی، امروز در مصاحبۀ ضمن تمجید از لیونل مسی ستاره آرجانتینی پاریسن‌جرمن، به جذب این بازیکن پس از اتمام قراردادش ابراز امیدواری کرد.
او در این مورد گفت:" لئو مسی هنوز هم یکی از بهترین بازیکنان دنیا است و مهارت‌های خاص خودش را دارد. من فکر می‌کنم رابطه خوبی بین او و دیوید بکهام برقرار است و ما دوست داریم او بعد از ترک پاریسن ‌جرمن به تیم ما بپیوندد. آیا ممکن است این اتفاق بیفتد؟ ببینید ما برای این هدف فشار خواهیم آورد. من قلبا به این مسئله خوشبین هستم. آیا می توانم تصور کنم که این اتفاق رخ دهد؟ به هر حال این یک احتمال است."
ماس در حالی به جذب مسی ابراز امیدواری کرده که قبل از این بوسکتس نیز به هم‌بازی شدن دوباره با سوارز و لئو در اینترمیامی قبل از بازنشستگی تمایل نشان داده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала