Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بلند پروازی آنچلوتی: تیمم هیچ نقطه ضعفی ندارد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، پس از پیروزی برابر رایو وایکانو اظهار داشت که تیمش درخشش خوبی در این دیدار داشته و احساس می‌کند که هیچ نقطه ضعفی در حال حاضر ندارند.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته رئال مادرید در ورزشگاه ترسا ریورو مهمان رایو وایکانو بود و با تک گُل کریم بنزما در دقیقه 83، موفق به کسب پیروزی شد و جایگاه خود را در صدر بیشتر از گذشته استحکام بخشید.
پس از این پیروزی کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، به تمجید از تیمش پرداخت و اظهار داشت که آن‌ها در سطح بالایی از آمادگی قرار دارند و احساس می‌کند هیچ نقطه ضعفی ندارند.
وی به مارکا گفت:" من خیلی از تلاش، کار و تعهد شاگردانم در این بازی راضی هستم. دیدار مقابل وایکانو بازی بود که به ما نشان داد باید در همه جهات تیم رقابتی باشیم. من خیلی خیلی بابت نتیجه خرسندم. بازی کردن در این استادیوم به خاطر جو و زمین چمن بسیار سخت است، اما کار ما خوب بود."
آنچلوتی در ادامه افزود:" فکر نکنم تیم‌های زیادی در این جا به پیروزی رسیده یا راحت برنده شده باشند. شاید اشتباه کنم، اما فعلا هیچ نقطه ضعفی در تیم نمی‌بینم و بسیار خوشحالم. بعضی از اوقات شما شکست می‌خورید، اما مهم‌ترین نکته این است که دوباره سرپا شوید و تلاش کنید. می‌توانیم بگوئیم که این بازی مثل یک فینال بود، چون رئال مادرید در اکثر فینال‌ها پیروز می‌شود. فکر می‌کنم تیم انرژی زیادی داشت و ما یک هفته فرصت برای تمرین داشتیم."
آنچلوتی در حالی این موضوع را مطرح کرده که تیمش در حال حاضر با 60 امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارد و با تیم دوم جدول با یک بازی بیشتر 9 امتیاز اختلاف دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала