Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رانگنیک: "راشفورد از فُرم اخیرش راضی نیست

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر مارکوس راشفورد Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
مارکوس راشفورد   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
عضو شوید
رالف رانگنیک سرمربی منچستریونایتد می‌گوید که مارکوس راشفورد از فُرم اخیرش پس از انتقادات اخیر در بازی با اتلتیکو؛ راضی نیست.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که نمایش اخیر مارکوس راشفورد برابر اتلتیکو مادرید زیر بار انتقاد قرار گرفته اما رالف رانگنیک سرمربی شیاطین سرخ فاش نمود که این بازیکن "در حال حاضر از عملکردش راضی نیست".
راشفورد 24 ساله، در فصول اخیر در اولدترافورد برای ثبات تلاش کرده و مشکلات او در جریان تساوی 1-1 اخیر این تیم بیشتر نیز شد.
او که در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز چندان خوب ظاهر نشد، از چندین زاویه مورد بررسی قرار گرفت و روزنامه فرانسوی اکیپ اما به طرز وحشتناکی امتیاز 2 از عدد 10 را در همان شب به وی داد.
پل اسکولز اسطوره یونایتد، از عملکرد او انتقاد کرد و گفت که او سعی می‌کند هر بار که توپ را به دست می‌آورد، "یک کار جادویی" انجام دهد، در حالی‌که جیمی کاراگر مدافع سابق لیورپول احساس می‌کند که باید به دلیل عملکرد ضعیف‌اش از ترکیب اصلی حذف شود.

رانگنیک قبل از جدال شنبه با واتفورد گفت: "او (راشفورد) قطعا مصدوم نیست. ما در چند هفته اخیر درباره مارکوس صحبت کرده‌ایم. من تقریباً مطمئن هستم که او در حال حاضر از عملکردش راضی نیست، اما اگر هر هفته در مورد آن بحث کنیم و در مورد افکارمان در مورد آنچه ممکن است صحبت کنیم، کمکی نمی‌کند."

رانگنیک سپس اضافه کرد: "در حال حاضر او در تلاش است تا بهترین شکل ممکن و عملکردش را پیدا کند و ما فقط سعی می‌کنیم در هر کاری که می‌توانیم به او کمک کنیم. ما فیلم‌های ویدئویی را به او نشان می‌دهیم و مرتب با او صحبت می‌کنیم. در تمرینات او در بهترین فرم است، به همین دلیل تصمیم گرفتم به او بازی بدهم. اکنون این تغییر از عملکرد تمرینی به رقابت در لیگ است. این قدم بعدی است که او باید بردارد. شش یا هفت هفته پیش با جیدون (سانچو) شرایط بسیار مشابهی داشتیم. او بهترین نمونه از آنچه می‌تواند اتفاق بیفتد است. این خود بازیکن است که باید بازی کند و بهترین نتیجه را از عملکرد خودش بگیرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала