ترامپ: پوتین در مورد دونتسک و لوهانسک "هوشمندانه" عمل کرد

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر عقیده ترامپ درباره بشقاب پرنده ها و موجودات فضایی
عقیده ترامپ درباره بشقاب پرنده ها و موجودات فضایی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2022
عضو شوید
رئیس جمهور سابق آمریکا اقدام رئیس جمهور روسیه در مورد جمهوری های دونتسک و لوهانسک را یک حرکت هوشمندانه خواند.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور اسبق آمریکا تصمیم ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای به رسمیت شناختن دونتسک و لوهانسک را تصمیمی"هوشمندانه" نامید.
رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه رادیویی iHeart در مورد اوضاع پیرامون اوکراین و واکنش آمریکایی ها به این تحولات گفت: " به رسمیت شناختن دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین از سوی پوتین اقدامی هوشمندانه و بسیار زیرکانه بوده است."
ترامپ با "بسیار تیزهوش" نامیدن پوتین، افزود:" او قصد دارد وارد قلمرو (دونتسک و لوهانسک) شده و صلح بان شود. اینها قوی ترین نیروها ی صلح بان هستند، ما هم می توانستیم چیزی شبیه این را در مرزهای جنوبی خود داشته باشیم."
دوشنبه شب ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پس از نشست گسترده و فوق‌ العاده شورای امنیت روسیه در سخنان خود خطاب به شهروندان روسیه گفت، اتخاذ تصمیم برای به رسمیت شناختن فوری حاکمیت لوهانسک و دونتسک را ضروری می‌داند.

بلافاصله پس از سخنرانی تلویزیونی، رئیس جمهور روسیه این فرمان ها را در کرملین به امضا رساند.

پوتین پس از امضای فرمان به رسمیت شناختن دونتسک و لوهانسک، با لئونید پاسچنیک و دنیس پوشیلین، سران لوهانسک و دونتسک توافقنامه دوستی، همکاری و کمک متقابل میان روسیه و جمهوری خلق لوهانسک و دونتسک را امضا کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала