Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقل و انتقالات بارسا؛ از توافق با کریستنسن تا شرط ماندن دمبله

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2022
عضو شوید
باشگاه بارسلونا در بازار نقل و انتقالات در صدد بازسازی تیم خود برای برگشت به دوران اوج است.
به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش اسپورت، بارسلونا و کریستنسن مدت‌هاست که در حال مذاکره با هم‌دیگر هستند. این بازیکن پروژه بارسلونا را خیلی عالی و هیجان انگیز می‌داند و اکنون اوکی را برای پیوستن به بارسلونا داده است.
اما هنوز یک موضوع باقی مانده است، کریستنسن میخواهد آخرین پیشنهاد چلسی برای ماندن در این تیم را هم بشنود . اگر بازهم باب میل این بازیکن نبود او در تابستان راهی بارسا خواهد شد.
در همین حال، طبق گزارش موندو دیپورتیو، رایان گراونبرخ هافبک جوان آجاکس بازیکنی است که بارسلونا جدیداً به او علاقه شدیدی پیدا کرده است.
این هافبک 19 ساله عملکرد خوبی در آجاکس داشته است و نوید یک ستاره اینده دار را داده است و بارسا بازی های او را زیر نظر دارد.
بایرن مونیخ و رئال مادرید هم همانند بارسلونا شرایط بازی این بازیکن را زیر نظر دارند؛ البته رابطه عالی بارسا و آجاکس میتواند در نهایت به نفع بارسا تمام شود.
از سویی به گزارش اسپورت، عثمان دمبله در بارسلونا "خوشحال" است. او به هم‌تیمی‌هایش اطلاع داده که می خواهد در باشگاه بماند. با این حال، کاتالان ها قصد ندارند پیشنهاد جدیدی به او برای تمدید قرارداد بدهند.
این در حالی‌ست که تنها راه برای این بازیکن فرانسوی برای دستیابی به قرارداد جدید این است که ابتدا ایجنت او با بارسا تماس بگیرد زیرا خبری از تماس بارسا نخواهد بود.
دمبله پیش از این پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه را در ماه جنوری رد کرده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала