Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توپچی‌ها با قرارداد جدید در تلاش حفظ آرتتا

© REUTERS / Craig Broughمیکل آرتتا سرمربی آرسنال
میکل آرتتا سرمربی آرسنال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2022
عضو شوید
آرسنال برای حفظ میکل آرتتا سرمربی‌اش، می‌خواهد پیشهاد جدید قراردادی ارائه نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ میکل آرتتا سرمربی آرسنال تا تابستان 2023 با توپچی‌ها قرارداد دارد اما حالا سران تیم لندنی قصد دارند که برای وی قرارداد جدیدی پیشنهاد دهند.
گفته می‌شود ارزش این قرارداد 9.9 میلیون یورو در هر فصل است که تقریباً همان مبلغی است که آرسن ونگر در آخرین فصل حضورش در این باشگاه دریافت می‌کرد.
این افزایش قابل توجهی از 6 میلیون یورویی است که او در حال حاضر دستمزد می‌گیرد و این مورد او را به پنجمین مربی پردرآمد آرسنال تبدیل می‌کند.
فقط برندان راجرز در لستر (12 میلیون یورو)، آنتونیو کونته در تاتنهام (18 میلیون یورو)، یورگن کلوپ در لیورپول (19.2 میلیون یورو) و پپ گواردیولا در منچسترسیتی (22.7 میلیون یورو) درآمد بیشتری نسبت به او خواهند داشت.
آرسنال از زمانی که آرتتا در دسامبر 2019 سرمربی شد، از پیشرفت وی خوشحال است و این مربی اسپانیایی دوران سختی را پشت سر گذاشت و اکنون بار دیگر مانند مدعی برای کسب مقام‌های لیگ قهرمانان اروپا به نظر می‌رسد.
توپچی‌ها می‌دانند که منچسترسیتی آرتتا را به عنوان یک نامزد قابل قبول برای جانشینی گواردیولا می‌بیند، در صورتی‌که مربی کاتالانی در پایان قراردادش در سال 2023 جدا شود.
آرتتا پیش از پیوستن گواردیولا به آرسنال در سال 2019، دستیار او در منچسترسیتی بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала