فرار یک کارمند مدیریت پاسپورت لوگر با حدود 30 میلیون افغانی عواید این مدیریت

© Photo / moi.govتوزیع پاسپورت با عریضه‌های ورقی متوقف شد
توزیع پاسپورت با عریضه‌های ورقی متوقف شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2022
عضو شوید
منابع معتبر در ولایت لوگر به روزنامه 8صبح تایید می‌کنند که یک کارمند مدیریت پاسپورت این ولایت حدود 30 میلیون افغانی از پول تعرفه بانکی متقاضیان پاسپورت را با خود برده است.
به گزارش اسپوتنیک، مسوولان قوماندانی امنیه لوگر می‌گویند که تا کنون در پیوند به این رویداد 10 تن را بازداشت کرده‌اند. در همین حال یک منبع که نسبت حساس بودن موضوع نخواست هویتش فاش شود، روز شنبه، 30 دلو، گفت حدود 10 روز می‌شود که یک کارمند اداره پاسپورت لوگر 30 میلیون افغانی عواید پاسپورت این ولایت را با خود برده و فرار کرده است.
به گفته منابع،‌ این کارمند پول‌ متقاضیان پاسپورت را پیش از بایومتریک کردن جمع‌آوری می‌کرده و به آنان می‌گفته است که زودتر نوبت بایومتریک و چاپ پاسپورت‌شان می‌رسد. از سویی هم شماری از متقاضیان پاسپورت که پول‌های‌شان را این کارمند با خود برده است، می‌گوید که باید روند توزیع پاسپورت در این ولایت سریع و شفاف شود.
متقاضیان پاسپورت در لوگر از مسوولان محلی می‌خواهند که روند توزیع پاسپورت در این ولایت را راحت سازند و در کنار آن جلو کارمندان سوءاستفاده‌گر را بگیرند.
در همین حال احمدالله انس، سخنگوی قوماندانی امنیه لوگر، گفت که یک کارمند حکومت پیشین و فعلی پول‌های جمع‌آوری شده مردم را دزدیده و فرارکرده است. به گفته وی، آن‌ها تا حال در پیوند به این رویداد 10 فرد مشکوک را بازداشت کرده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала