Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدال نائب قهرمانی تیم فوتسال زیر 19 سال به علی عرب‌زاده تقدیم شد + عکس

© Photo / AFF / سیدی سرمربی تیم فوتسال زیر 19 سال افغانستانسیدی سرمربی تیم فوتسال زیر 19 سال افغانستان
سیدی سرمربی تیم فوتسال زیر 19 سال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2022
عضو شوید
اعضای تیم ملی فوتسال زیرا 19 سال افغانستان، پس از آن که موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی و مدال نقرۀ رقابت‌های قهرمانی زون مرکز آسیا شدند، این افتخار را به علی عرب‌زاده، ستاره تیم ملی فوتسال که چندی قبل دست به خودکشی زد، تقدیم کردند.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از فدراسیون فوتبال افغانستان، عصر امروز مراسم اختتامیه رقابت‌های فوتسال زیر 19 سال مرکز آسیا در سالون گازپروم آرنای شهر بیشکک، با کسب مدال نقره و مقام نائب قهرمانی برای افغانستان برگزار شد.
ملی پوشان فوتسال افغانستان پس از نمایشی دل چسپ در این رقابت‌ها با حساب یک شکست برابر ایران و سه برد متوالی برابر قرقیزستان، تاجکستان و ازبیکستان با کسب 9 امتیاز پس از ایران 12 امتیازی که به مقام اول و قهرمانی رسید، به مقام دوم و نائب قهرمانی رسیدند.
همچنین "امید قنبری" ستاره تیم ملی فوتسال زیر 19 سال کشور نیز با درخشش فوق العاده در این رقابت‌ها جایزه "ارزشمندترین" بازیکن مسابقات را به دست آورد.
اعضای تیم ملی فوتسال کشور با حضور در مراسم اختتامیه و دریافت گردن آویز نقره، یاد و خاطره "علی عرب زاده" ستاره فقید و زنده یاد فوتسال افغانستان و نائب قهرمان زیر 20 سال آسیا را زنده نگه داشتند و این افتخار را به مردم افغانستان و به روان شاد، علی عرب‌زاده تقدیم کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала